Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Rejestratory obrazu Atomos dla aparatów Canon EOS R5 i EOS R6

Rejestratory obrazu Atomos dla aparatów Canon EOS R5 i EOS R6
20 lipca
2020 15:24

Rekordery firmy Atomos będą nagrywać wideo z aparatów Canon EOS R5 i EOS R6 w 4K w 50/60 kl/s z 10-bitową głębią koloru w kodekach Apple ProRes lub Avid DNxHR.

INFORMACJA PRASOWA

Atomos zgrywa materiał w 4K w 10-bitowym formacie ProRes lub DNx z nowych aparatów Canon EOS R5 i EOS R6

Rekordery firmy Atomos, Ninja V, Shogun 7 i Sumo19, będą nagrywać video w 4K p59.94 w 10-bitowym formacie (próbkowanie 422) Apple ProRes lub Avid DNx z nowych pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych Canon EOS R5 i EOS R6.

Oba aparaty oferują ekscytujące funkcje dla twórców wideo, a Atomos obsługuje nagrywanie wideo 4K i HD z EOS R5 i EOS R6 przez HDMI w standardowych kodekach branżowych na wszystkich obecnych monitorach-rekorderach, bezpośrednio na niedrogich, niezawodnych nośnikach SATA SSD.

Przewaga kodeków ProRes i DNx

Kodeki ProRes lub DNx zapewniają, że materiał z EOS R5 lub EOS R6 jest gotowy do produkcji i ma możliwie najszerszą kompatybilność z oprogramowaniem do edycji i koloryzacji. Jest to najszybsze 10-bitowe wyjście HDMI 4K z największą liczbą klatek na sekundę, jakie Canon kiedykolwiek oferował z aparatu bezlusterkowego. 10-bitowe wideo oferuje większą dokładność dzięki miliardom kombinacji kolorów. Jest to niezwykle korzystne, gdy wykorzystuje się komputerowe przetwarzanie do wykańczania pracy. Dzięki temu użytkownicy zobaczą bardziej płynne gradienty kolorów, co eliminuje powszechnie widoczne pasy w obszarach ze stopniową zmianą odcienia, takich jak błękitne niebo. Nagrywanie na rekorder firmy Atomos doskonale zachowuje te informacje w możliwie najlepszy sposób.

Rejestratory obrazu Atomos dla aparatów Canon EOS R5 i EOS R6

Łatwe filmowanie z wielu kamer

Aparaty EOS R5 i EOS R6 można łatwo wykorzystać do nagrywania z wielu kamer, gdzie inne urządzenia zapisują również w ProRes lub DNx, poprzez użycie rekorderów Atomos. Funkcja multi-camera w aparatach EOS R5 i EOS R6 została również znacznie ulepszona dzięki zaawansowanym opcjom synchronizacji bezprzewodowej oferowanym przez moduł Atomos AtomX SYNC dołączany do Ninja V. Łączy on kilka rekorderów Ninja V wyposażonych w AtomX SYNC z kamerami i rejestratorami audio za pomocą opatentowanej bezprzewodowej technologii RF dalekiego zasięgu służącej do komunikacji na odległość do 200 m. Jednocześnie moduł ten może dołączać inne urządzenia do tego zsynchronizowanego systemu przez wbudowany moduł Bluetooth. Na iPhonie i iPadzie działa to z aplikacjami takimi jak rejestrator audio MetaRecorder firmy Apogee, umożliwiając prostą konfigurację nagrywania dźwięku z dwóch źródeł za pomocą aparatów EOS R5 i EOS R6. Działa to również z aplikacjami takimi jak Mavis Pro camera oraz MovieSlate8 logging, a także z profesjonalnymi rejestratorami dźwięku, takimi jak Zoom F6 i F8n. W rezultacie wszystkie nagrania i dźwięk są natychmiast synchronizowane gdy idą do edycji - nie marnujesz więcej czasu, próbując wyrównać klipy lub uruchamiając dodatkowe oprogramowanie, ponieważ źródła wideo i audio są idealnie dopasowane za każdym razem.

Dopasowana ergonomika

EOS R5 i EOS R6 oraz Ninja V są idealnie dopasowane do siebie. 5-calowy ekran waży tylko 360 g i idealnie leży na aparacie. Cała konfiguracja jest łatwa w obsłudze, nawet podczas fotografowania przez cały dzień. Jeśli wymagany jest większy, jaśniejszy ekran, oczywistym wyborem jest Shogun 7. Jeśli przejdziemy na plan zdjęciowy, Sumo19 i nadchodząca seria rekorderów produkcyjnych Neon spełnią swe zadanie. Niezależnie od naszych wymagań co do rekordera odpowiedniego dla nowych aparatów EOS R5 i EOS R6, Atomos ma coś w swojej ofercie.

Funkcje opisane powyżej są dostępne standardowo w rekorderach Ninja V, Shogun 7 i Sumo19 i będą działać natychmiast z aparatami Canon EOS R5 i EOS R6.

Pełna oferta produktów Atomos : www.beiks.com.pl

Canon EOS R5 i Canon EOS R6 dostępne w przedsprzedaży : www.beiks.com.pl


Komentarze czytelników (2)
  1. Dżozef
    Dżozef 22 lipca 2020, 18:11

    To przecież nic innego jak tylko zmasowany atak Canona na kotleciarzy

  2. hannahg
    hannahg 2 października 2020, 08:46

    ... a na dokładkę Atomos wysłał płatnych zabójców Shoguna i Ninja, żeby wykończyć ten podły klan. Jeśli nie bronią białą to monetą :D

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.