Sony Imaging Pro Support w Polsce
Polski oddział firmy Sony informuje o wprowadzeniu w naszym kraju usługi Sony Imaging Pro Support, czyli profesjonalnego wsparcia dla zawodowych fotografów.
INFORMACJA PRASOWA
Sony Imaging PRO Support już w Polsce
Sony Polska ogłasza wsparcie dla profesjonalnych fotografów w ramach Sony Imaging PRO Support
Już od października 2021 r. profesjonalni fotografowie z Polski będą mogli ubiegać się o członkostwo, aby skorzystać ze wsparcia programu Sony Imaging Pro Support. Sony Imaging PRO Support to usługa członkowska wspierająca działalność fotograficzną profesjonalnych fotografów, posiadających wybrane produkty Sony.
Usługi na wyłączność
Korzystanie z usług Sony Imaging PRO Support zapewni fotografom wsparcie, dzięki któremu będą mogli bezproblemowo wykonywać swój zawód. Członkowie programu otrzymają doskonałą pomoc w każdej chwili, gdziekolwiek będą się znajdować.[1]
W ramach usług na wyłączność, Sony Imaging PRO Support oferuje:
- Telefoniczne centrum pomocy technicznej
Telefoniczny punkt pomocy technicznej zapewnia dodatkowe wsparcie przy korzystaniu z aparatów Sony Alpha.[2] - Bezpłatne czyszczenie matrycy
Bezpłatna usługa czyszczenia matrycy dwa razy w roku oraz sprawdzanie oprogramowania sprzętowego, aby utrzymać sprzęt w jak najlepszym stanie. - Zapasowy sprzęt
Bezpłatny zastępczy sprzęt, który zapewni Ci ciągłość pracy w czasie, gdy Twoje narzędzie pracy będzie w naprawie. - Naprawy – odbiór i zwrot
Bezpłatna usługa odbioru i zwrotu urządzeń wymagających naprawy.
Jak ubiegać się o wsparcie Sony Imaging Pro Support?
Aby ubiegać się o wsparcie Sony Imaging Pro Support, należy podać swoje dane zawodowe oraz dowód posiadania produktów Sony objętych programem Sony Imaging PRO Support. Więcej informacji na temat sposobu działania program można znaleźć pod adresem: http://www.sony.pl/imaging-pro-support
Przed zgłoszeniem należy zapoznać się z warunkami umowy i być gotowym do przesłania wymaganych dokumentów.
[1] Dotyczy krajów objętych programem Sony Imaging PRO Support na terenie Unii Europejskiej.
[2] Telefoniczne centrum pomocy technicznej zostanie realizowane przez zewnętrznego partnera Sony.
Komentarz można dodać po zalogowaniu.
Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.
Bądź pierwszy!
Napisz komentarz