Leica Fragment Edition
Japoński oddział firmy Leica zaprezentował limitowane edycje modeli M10 Monochrom oraz Q2 Monochrom stworzone we współpracy z firmą Fragment Design.
Za wspomnianym Fragment Design stoi znany japoński projektant między innymi mody ulicznej, Hiroshi Fujiwara, wielki fan aparatów marki Leica. Limitowane edycje, poza typowym dla wariantów Monochrom brakiem logotypu Leica na przedniej ściance, wyróżniają się wykończeniem specjalnym rodzajem naturalnej skóry oraz unikalnym grawerunkiem na górnym panelu aparatu.
Obie limitowane edycje powstaną w 20 egzemplarzach i wejdą do sprzedaży pod koniec maja. Zakupu będzie można dokonać w sklepie Leica Store Tokyo Ginza Six.
Komentarz można dodać po zalogowaniu.
Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.
Wszedlem na link z artykulu i mam tylko jedno pytanie.
Co to sa "PLECY" z lewej u gory? :)
Projektanci Fragment Design to się wyjątkowo wysilili przy tym projekcie :)
@watt zrobiłem to samo i u mnie też się wyświetla napis ,,plecy” który po naciśnięciu przekierowuje nas z powrotem na stronę optycznych więc chyba nie chodzi o ,,plecy” tylko ,, back” ;))
> Japoński oddział firmy Leica zaprezentował limitowane edycje modeli M10 Monochrom oraz Q2 Monochrom stworzone we współpracy z firmą Fragment Design.
IMHO, jest to najlepszy użytek z marki, jaki można zrobić w czasach zapaści na rynku. Pożytek mają wszystkie zaangażowane firmy, może nie za wielki, ale pewnie i nakłady są nie za duże.