Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Barwy Nikona

Barwy Nikona
14 kwietnia
2009 17:16

Firma Nikon Polska poinformowała o rozpoczęciu loterii konsumenckiej pod hasłem „Zatrzymaj barwy Nikona i wygraj!”. Promocja, w której można wylosować samochód osobowy SUZUKI SX4 oraz jeden ze stu laptopów DELL potrwa do 22 lipca 2009 r.

Informacja prasowa

Nowa barwna promocja Nikona

Barwy Nikona

Nikon Polska rozpoczyna loterię konsumencką pod hasłem „Zatrzymaj barwy Nikona i wygraj!”. Promocja, w ktorej można wylosować samochód osobowy SUZUKI SX4 i jeden ze stu laptopów DELL to pierwszy tego typu projekt w branży fotograficznej w Polsce, z tak atrakcyjną pulą nagród. Loteria jest uzupełnieniem trwającej od początku miesiąca kampanii wizerunkowej Nikon COOLPIX. Potrwa do 22 lipca 2009 r.

Aby wziąć udział w loterii, należy kupić na terenie Polski jeden z produktów promocyjnych – cyfrowy aparat kompaktowy NIKON COOLPIX - L19, L20, S220, S230, S560, S60, S620, S630, L100, P90 lub P6000, a następnie wysłać pod numer 7193 wiadomość SMS o treści „NIKON + numer seryjny zakupionego aparatu”. Począwszy od 14 kwietnia, codziennie przez 100 dni do zakończenia loterii, losowane będą komputery DELL. Finał promocji – losowanie samochodu SUZUKI SX4 – odbędzie się 23 lipca br.

Loteria „Zatrzymaj barwy Nikona i wygraj!” wspierana jest przez kampanię reklamową w prasie, Internecie, materiały POS w punktach sprzedaży oraz przez dedykowaną stronę internetową www.barwynikona.pl, na której prowadzona jest zabawa w formie marketingu wirusowego. Polega na dodawaniu portretów do zabawnego zdjęcia, które następnie – jako „fotokawał” w formie kartki internetowej – można rozsyłać do znajomych.

“Wiosna jest okresem, kiedy w związku ze wzrostem zainteresowania konsumentów aparatami cyfrowymi, intensyfikujemy działania marketingowe. Od początku kwietnia trwa już kampania wizerunkowa aparatów COOLPIX – w Internecie, prasie lifestyle dla kobiet oraz fotograficznej i IT, której towarzyszy kampania outdoor na autobusach w ośmiu największych miastach Polski. Zarówno w kampanii wizerunkowej jak i loterii konsumenckiej akcentujemy bogactwo kolorystyczne aparatów serii COOLPIX – od delikatnych pasteli po klasyczną czerń, podkreślając że wśród nich każdy użytkownik może znaleźć kolor odpowiadający jego upodobaniom” – mówi Katarzyna Romaniuk, kierownik marketingu Nikon Polska.

Obsługą loterii „Zatrzymaj barwy Nikona i wygraj!” zajęła się agencja SF1. Regulamin loterii dostępny na www.barwynikona.pl.


Komentarze czytelników (9)
  1. nazgul
    nazgul 14 kwietnia 2009, 22:09

    :D
    A jak ktoś kupił lustrzankę bez promocji? Wygląda na to, że śmierć frajerom :)
    A kompakta sobie kupię. Sigmę DP2 :)

  2. mkol
    mkol 14 kwietnia 2009, 22:21

    He, he, czyżby firmie N sprzedaż kompaktów siadała, że trzeba ją promoją wspomóc? Wszyscy się na lustra rzucili ... :)

  3. dude83
    dude83 15 kwietnia 2009, 08:52

    mkol masz chyba sporo racji, w zeszły czwartek byłem w krakowie i jak spacerowałem po tym pięknym miecie, to ani na rynku, ani na wawelu, ani na dworcu praktycznie nie było człowieka z aparatem kompaktowym(albo było ich tak mało że mógłbym zliczyć na palcach)! Same lustrzanki albo fotokórki!!! W takim kierunku chyba zmierzają konsumenci :)

    A z lustrzanek to najwięcej widziałem canonów, potem nikonów i soniaczy, ale nie spotkałem pentaksowców i olków ;p - takie moje małe zboczenie :)

  4. shadow_alex
    shadow_alex 15 kwietnia 2009, 09:01

    A mój 24-70 2 raz w serwisie... Może wyślę im smsa z nr seryjnym i krótkim tekscikiem co o nich myślę:)

  5. lisekluk1
    lisekluk1 15 kwietnia 2009, 09:59

    to ja się do shadow_alex przyłącze. po co my sprzęt za takie tysiące kupujemy a mogliśmy kompakta i konkurs by był.

  6. 15 kwietnia 2009, 10:21

    @lisekluk1 - kupujesz aparat żeby robić zdjęcia czy żeby w konkursie startować ??

  7. Lenny
    Lenny 15 kwietnia 2009, 14:16

    No Panowie, to marsz do sklepów i spisujemy nr seryjne...;-)))

  8. lisekluk1
    lisekluk1 15 kwietnia 2009, 15:44

    Borat rozumiem że to pytanie retoryczne? :-]

  9. thorgal
    thorgal 15 kwietnia 2009, 20:08

    oni to powinni zrezygnowac z produkcji kompaktow i tyle:)

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.