Barwy Nikona
Firma Nikon Polska poinformowała o rozpoczęciu loterii konsumenckiej pod hasłem „Zatrzymaj barwy Nikona i wygraj!”. Promocja, w której można wylosować samochód osobowy SUZUKI SX4 oraz jeden ze stu laptopów DELL potrwa do 22 lipca 2009 r.
Informacja prasowa
![]() |
Nikon Polska rozpoczyna loterię konsumencką pod hasłem „Zatrzymaj barwy Nikona i wygraj!”. Promocja, w ktorej można wylosować samochód osobowy SUZUKI SX4 i jeden ze stu laptopów DELL to pierwszy tego typu projekt w branży fotograficznej w Polsce, z tak atrakcyjną pulą nagród. Loteria jest uzupełnieniem trwającej od początku miesiąca kampanii wizerunkowej Nikon COOLPIX. Potrwa do 22 lipca 2009 r.
Aby wziąć udział w loterii, należy kupić na terenie Polski jeden z produktów promocyjnych – cyfrowy aparat kompaktowy NIKON COOLPIX - L19, L20, S220, S230, S560, S60, S620, S630, L100, P90 lub P6000, a następnie wysłać pod numer 7193 wiadomość SMS o treści „NIKON + numer seryjny zakupionego aparatu”. Począwszy od 14 kwietnia, codziennie przez 100 dni do zakończenia loterii, losowane będą komputery DELL. Finał promocji – losowanie samochodu SUZUKI SX4 – odbędzie się 23 lipca br.
Loteria „Zatrzymaj barwy Nikona i wygraj!” wspierana jest przez kampanię reklamową w prasie, Internecie, materiały POS w punktach sprzedaży oraz przez dedykowaną stronę internetową www.barwynikona.pl, na której prowadzona jest zabawa w formie marketingu wirusowego. Polega na dodawaniu portretów do zabawnego zdjęcia, które następnie – jako „fotokawał” w formie kartki internetowej – można rozsyłać do znajomych.
“Wiosna jest okresem, kiedy w związku ze wzrostem zainteresowania konsumentów aparatami cyfrowymi, intensyfikujemy działania marketingowe. Od początku kwietnia trwa już kampania wizerunkowa aparatów COOLPIX – w Internecie, prasie lifestyle dla kobiet oraz fotograficznej i IT, której towarzyszy kampania outdoor na autobusach w ośmiu największych miastach Polski. Zarówno w kampanii wizerunkowej jak i loterii konsumenckiej akcentujemy bogactwo kolorystyczne aparatów serii COOLPIX – od delikatnych pasteli po klasyczną czerń, podkreślając że wśród nich każdy użytkownik może znaleźć kolor odpowiadający jego upodobaniom” – mówi Katarzyna Romaniuk, kierownik marketingu Nikon Polska.
Obsługą loterii „Zatrzymaj barwy Nikona i wygraj!” zajęła się agencja SF1. Regulamin loterii dostępny na www.barwynikona.pl.
Komentarz można dodać po zalogowaniu.
Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.
:D
A jak ktoś kupił lustrzankę bez promocji? Wygląda na to, że śmierć frajerom :)
A kompakta sobie kupię. Sigmę DP2 :)
He, he, czyżby firmie N sprzedaż kompaktów siadała, że trzeba ją promoją wspomóc? Wszyscy się na lustra rzucili ... :)
mkol masz chyba sporo racji, w zeszły czwartek byłem w krakowie i jak spacerowałem po tym pięknym miecie, to ani na rynku, ani na wawelu, ani na dworcu praktycznie nie było człowieka z aparatem kompaktowym(albo było ich tak mało że mógłbym zliczyć na palcach)! Same lustrzanki albo fotokórki!!! W takim kierunku chyba zmierzają konsumenci :)
A z lustrzanek to najwięcej widziałem canonów, potem nikonów i soniaczy, ale nie spotkałem pentaksowców i olków ;p - takie moje małe zboczenie :)
A mój 24-70 2 raz w serwisie... Może wyślę im smsa z nr seryjnym i krótkim tekscikiem co o nich myślę:)
to ja się do shadow_alex przyłącze. po co my sprzęt za takie tysiące kupujemy a mogliśmy kompakta i konkurs by był.
@lisekluk1 - kupujesz aparat żeby robić zdjęcia czy żeby w konkursie startować ??
No Panowie, to marsz do sklepów i spisujemy nr seryjne...;-)))
Borat rozumiem że to pytanie retoryczne? :-]
oni to powinni zrezygnowac z produkcji kompaktow i tyle:)