Leica SL3 - Touch And Try
Leica Store Warszawa zaprasza na wydarzenie, w ramach którego będzie można m.in. zapoznać się z najnowszym bezlusterkowcem tego producenta. Odbędzie się ono w najbliższy czwartek, 11.04, w Warszawie.
INFORMACJA PRASOWA
Zapraszamy na wyjątkowe wydarzenie z okazji premiery aparatu Leica SL3!
Nowy, bezlusterkowy model to zupełnie nowa jakość w naszym portfolio. Doskonała matryca, świetna ergonomia, współpraca z Capture One i dedykacja do lamp Profoto, w połączeniu z legendarna optyką Leiki, czynią go prawdziwym narzędziem dedykowanym dla profesjonalnych fotografów i fotografek.
W studiu Daylight będziecie mieli okazję zapoznać się z bogatą ofertą obiektywów systemu SL, a także z kultowymi konstrukcjami do M-Systemu.
Spotkania z mistrzami:
- Pat Domingo: Ten czołowy fotograf mody z Austrii, globalny ambasador marki Leica, zaprezentuje swój unikatowy sposób pracy i opowie o możliwościach, jakie daje mu Leica SL3. Spotkanie i sesja pokazowa odbędą się w języku angielskim.
- Kuba Dąbrowski: Odkrywamy świat fashion weeków z Kubą Dąbrowskim! Dowiedz się, jak przygotować się do maratonu fotograficznego, zachować unikalne spojrzenie w cyfrowym świecie i zdobyć swoje miejsce w tej wymagającej branży. Kuba Dąbrowski zachwyca odbiorców swoim wrażliwym spojrzeniem od niemal 20 lat.
Program wydarzenia:
- 11:00 - 16:00 - testowanie aparatu SL3 (30-minutowe sloty dla zarejestrowanych osób)
- 16:15 - prezentacja Pata Domingo i sesja zdjęciowa na żywo
- 17:00 - rozmowa z Patem Domingo i sesja pytań i odpowiedzi
- 17:45 - wystąpienie Kuby Dąbrowskiego
- 18:45 - zakończenie wydarzenia
Miejsce:
- Studio Daylight
ul. Kolejowa 8A
Warszawa
Aby przetestować osobiście aparat w studio z modelką, zarezerwuj wizytę poprzez serwis Reservio. Uwaga! Akceptowane będą tylko rezerwacje na dzień 11 kwietnia. Liczba miejsc ograniczona!
Nie przegap okazji, aby dotknąć i wypróbować najnowszy aparat Leica SL3, a także spotkać się z wybitnymi fotografami!
Do zobaczenia!
Komentarz można dodać po zalogowaniu.
Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.
Marketing Leica...
Lubię myśleć, że Leica jest dla osób na każdym poziomie ...umiejętności.
Dlatego zaproszenie ...z linkiem ...donikąd traktuje jako brak swojego obycia w nowoczesnym sposobie komunikacji, a nie powód do rozczarowania własnym..."życiowym pechem"
Link działa przecież. Może uruchomili rezerwację po publikacji notki prasowej.
Bez złudzeń oczekują macaczy.
w przeciwnym razie byłoby Try And Buy.
link -bankructwo Leica kwestią czasu
Potwierdzam, to był "...brak swojego obycia w nowoczesnym sposobie komunikacji"...i nie mam pecha.
@PDamian
Trochę lipa z Twojej strony, bo Tuch and Try stosuje też OM Systems, a oni mają się znakomicie.
Warto wspomniec o innej metodzie OM Systems, czyli Test and Wow, to było znacznie skuteczniejsze. link
Przestańcie się już pastwić. Leica wie, że sprzedaż SL to trudna robota... może kiedyś zrozumie dlaczego tak jest ;)
link