Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Test obiektywu

Panasonic G X VARIO 12-35 mm f/2.8 ASPH. P.O.I.S - test obiektywu

13 marca 2013

9. Odblaski


- - - - - - - - - - - - - - - - - - R E K L A M A - - - - - - - - - - - - - - - - - -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ogromny postęp, jaki dokonał się w ostatnich 30 latach w dziedzinie technologii powłok antyodbiciowych spowodował, że większość współczesnych obiektywów (szczególnie tych wysokiej klasy) bardzo dobrze radzi sobie przy pracy pod ostre światło. Do zupełnej rzadkości należą obecnie sytuacje, w których na obrazie ukazują się nam potężne flary prześwietlające obraz.

Panasonic 12–35 mm f/2.8 to drogi instrument – niestety poważnej wpadki się nie ustrzegł. Jego praca pod światło jest zła. W wielu przypadkach na zdjęciach widać bardzo jasne i intensywne flary. Co więcej, artefakty pojawiają się nawet wtedy, gdy ostre źródło światła jest poza kadrem. Takie rzeczy nie powinny mieć miejsca w instrumencie tej klasy.


Panasonic G X VARIO 12-35 mm f/2.8 ASPH. P.O.I.S - Odblaski

Panasonic G X VARIO 12-35 mm f/2.8 ASPH. P.O.I.S - Odblaski

Panasonic G X VARIO 12-35 mm f/2.8 ASPH. P.O.I.S - Odblaski

Panasonic G X VARIO 12-35 mm f/2.8 ASPH. P.O.I.S - Odblaski

Panasonic G X VARIO 12-35 mm f/2.8 ASPH. P.O.I.S - Odblaski

Panasonic G X VARIO 12-35 mm f/2.8 ASPH. P.O.I.S - Odblaski

Panasonic G X VARIO 12-35 mm f/2.8 ASPH. P.O.I.S - Odblaski

Panasonic G X VARIO 12-35 mm f/2.8 ASPH. P.O.I.S - Odblaski

Panasonic G X VARIO 12-35 mm f/2.8 ASPH. P.O.I.S - Odblaski