Obudowywanie profesjonalnej kamery filmowej
Komentarz można dodać po zalogowaniu.
Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.
Optyczne.pl jest serwisem utrzymującym się dzięki wyświetlaniu reklam. Przychody z reklam pozwalają nam na pokrycie kosztów związanych z utrzymaniem serwerów, opłaceniem osób pracujących w redakcji, a także na zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie studio, w którym prowadzimy testy.
Będziemy wdzięczni, jeśli dodasz stronę Optyczne.pl do wyjątków w filtrze blokującym reklamy.
Z góry dziękujemy za zrozumienie.
Kliknij tutaj aby zamknąć to okno.
Komunikat nie wyświetli się więcej podczas tej sesji (wymagana obsługa cookies).
O i to jest robota dla mnie, mógłbym takie Lego cały dzien.
Fajny artykuł.
Dzięki :)
Bardzo ciekawe, można prosić o więcej ? Jak w praktyce wygląda praca operatora czy operatorów ?
pozdrawiam,
Piotr
@PiotrWachowiak
"Bardzo ciekawe, można prosić o więcej ? Jak w praktyce wygląda praca operatora czy operatorów ?"
Dołączam się do prośby. Filmowanie to nie moja bajka ale lubię czytać o technicznych aspektach różnych hobby o zawodów.
Ja także z chęcią przeczytałem. Te wszystkie testy podobnych aparatów i obiektywów zrobiły się już nudne :). Z chęcią przeczytałbym jakiś test, a najlepiej porównanie filtrów, statywów itp.
Strasznie fajne klocki szkoda ze takie drogie. Fajny artykuł btw.
B. fajny tekst. Zupełnie nie moja bajka, ale fajnie zobaczyć o co chodzi - choćby zawsze pisze się o tych ząbkach na obiektywach filmowych. Teraz przynajmniej wiem jak to wygląda z tymi silniczkami ;-)
Tak, świetna sprawa, zawodowcy jednak są świetni w ułatwianiu sobie pracy.
Muszę zrobić coś takiego do Voigtlanderów - ja będę kadrował, żona zdalnie będzie ostrzyć, dzieci zajmą się przysłoną :)
Będzie coś jeszcze z tej serii :)