Kolekcja Fashion od Olympusa
Firma Olympus wprowadza do oferty nową gamę akcesoriów, które mogą przypaść do gustu paniom. Wśród nich są torby na aparaty i obiektywy oraz paski na szyję.
Informacja prasowa
Połączenie świata mody i fotografii
OLYMPUS wprowadza nową gamę akcesoriów FASHION. Na widok tych dodatków serce zabije szybciej każdemu, kto zna się na modzie. Nowe akcesoria OLYMPUS PEN to doskonała propozycja dla każdej miłośniczki mody, która kocha życie i dobry design. Uzupełnią każdą stylizację i będą doskonale pasowały do stylowych modeli OLYMPUS PEN.
OLYMPUS PEN nie jest zwykłym aparatem, to element wizerunku, który może być dodatkowo podkreślony przez niezwykłe dodatki, które przyciągają uwagę i sprawiają, że całość prezentuje się perfekcyjnie. Stały się one inspiracją dla Generacji PEN – pasjonatek mody, które kochają design, fotografię i pulsujące kolorami miasta.
Znane na międzynarodowej modowej scenie blogerki: Camilla Pihl, Paula Ordovás, Hanna Schumi, Kayla Seah, Sarah Mikaela, Anne-Kathrin Strauss przygotowują relacje dla internetowego magazynu Generation. Podróżują po świecie, odwiedzając światowe stolice mody i prezentują najnowsze trendy oraz to, co i jak się aktualnie nosi. W swoich poradach zdradzają też triki, które pozwalają na uzyskanie doskonałych zdjęć w stylu fashion.
KOLEKCJA SKÓRZANA
Kremowy biały, czarny czy naturalny – tych klasycznych, modnych kolorów nie mogło zabraknąć w gamie nowych pasków na szyję OLYMPUS. W tym sezonie nosi się także paski na rękę OLYMPUS w kolorach: Strawberry Kisses, Peach Blossom Love, Bohemian Pool Party oraz Hint of Mint. Appealing Powder i kolory pastelowe to propozycje dla Pań, które szukają czegoś bardziej stonowanego.
![]() |
![]() |
![]() |
Torba na ramię z kolekcji skórzanej – delikatna, miękka skóra i odpinany pasek, który można przypiąć do aparatu, sprawią, że serce zabije szybciej. Torba jest stylowa, elegancka i jednocześnie posiada wszystkie funkcjonalności torby fotograficznej. Dodatkowo, oprócz aparatu i obiektywu, zmieści się w niej też smartfon. Połączenie tradycyjnego wzornictwa z troską o wygodę i uniwersalność, pokazuje, że w modzie najważniejsze są dodatki.
KOLEKCJA STYLOWA
Akcesoria OLYMPUS są doskonałym dodatkiem do każdego aparatu i dodają szyku wieczornej stylizacji. Kopertówki w srebrnym, złotym i czarnym kolorze razem z ozdobnym paskiem na szyję, niosą ze sobą delikatny powiew dekadencji, w sam raz na imprezy. Dzięki nim aparat jeszcze bardziej pasuje do stylu i może być ozdobą nawet, kiedy jego posiadaczka błyszczy na parkiecie.
![]() |
![]() |
![]() |
Kopertówki OLYMPUS to idealna ochrona aparatu w trakcie długich, tanecznych nocy. Wykonane z prawdziwej skóry są obowiązkowym elementem stylizacji na eleganckiej gali, czy podczas nocnego clubbingu.
KOLEKCJA DESIGNERSKA
Moda już od dawna uważana jest za dziedzinę sztuki. Znani projektanci uznawani są za artystów swoich czasów, nic więc dziwnego, że projekty nadruków na paskach są niezwykłe.
![]() |
Projekt Sarah Mikeal z kaligraficznymi, atramentowymi motywami jest nie tylko podążaniem za trendami – jest wyrazem jej twórczej kreatywności. Wybór koloru royal blue nie jest przypadkowy – w tym sezonie jest on na topie. Niezależnie od tego, czy cała stylizacja jest niebieska, czy tylko dodatki są w tym kolorze, pasek na szyję będzie jej doskonałym uzupełnieniem.
![]() |
![]() |
To dodatki decydują o końcowym efekcie. Dlatego właśnie OLYMPUS zaprojektował serię akcesoriów z efektem „wow” – Kolekcję Designerską. Paski na szyję: Get Together, Art meets Fashion, Killing me Softly, Hello Peacock, Feel Boho, Funky Town, Floral Fantasy i Color Play zachwycają wyczuciem aktualnych trendów i harmonią wzorów. Można je bardzo łatwo zmieniać, tak żeby pasek zawsze pasował do stylizacji. Pięknie zaprojektowane sakiewki OLYMPUS, w dwóch rozmiarach, ukryją bez problemu aparat OLYMYPUS PEN i obiektyw, a ich wyściełane wnętrze zapewni doskonałą ochronę. Idealny dodatek dla miłośniczek mody, które nie chcą rozstawać się ze swoim ulubionym aparatem.
Komentarz można dodać po zalogowaniu.
Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.
Mam wrażenie, że fotografia zaczyna się stawać biżuterią. Nawet już pomijam takie abstrakcje jak haselblady czy leiki, ale najwyraźniej kazdy chce uderzyć w tę nutę. A jak jeszcze się jakaś videoblożka pokaże z takim - sprzedaż rośnie!
"OLYMPUS PEN nie jest zwykłym aparatem, to element wizerunku, który może być dodatkowo podkreślony przez niezwykłe dodatki, które przyciągają uwagę i sprawiają, że całość prezentuje się perfekcyjnie." - czy ludzie mają już tak zryte mózgi, ze pójdą na tak ordynarny marketing?
link
Kiedy kilka lat temu podczas odwiedzin w MiejskiejMacalni zobaczyłem, że nie można już posłuchać muzyki z wygrzanych słuchawek (w zamian można się w nich przejrzeć w lustrze...) myślałem, że gorzej już nie będzie. Myliłem się...
Myliłem się. Wiele razy pisałem o aparatach zwis męski ozdobny, a tu gender... :-)
Profesjonaliści od rynku nazywają to DYWERSYFIKACJĄ PRODUKCJI. Następnym krokiem powinna być kolekcja kosmetyków, nie tylko Olympusa, zresztą.
@mav
A tak już nie jest do pewnego stopnia? Generalnie jeżeli chodzi o elektronikę osobistą, to "wizerunek" właśnie jest jednym z ważniejszych czynników dla wielu kupujących.
Jeszcze parę lat temu producenci aparatów nie musieli sobie zawracać takimi sprawami głowy, bo ludzie i tak kupowali ich paskudne czarne kloce. Z jednej strony dlatego, że była to jedyna opcja, jeżeli się chciało porządną jakość zdjęć. A z drugiej dlatego, że alternatywy nie było. No i dla wielu taka obła czarna cegła u szyi to był znak prestiżu, bo wiadomo, zawodowcy też takie mają.
Teraz sytuacja się zmieniła. Ludzie nie kupują tak chętnie aparatów, bo mają swoje ajfony czy inne szajsungi. Wciąż jest ta niewielka grupa szpanerów co wyda 20 tysi aby wyglądać "pro", ale z takich firmy nie utrzymasz.
Także sorki, ale nie ma się co dziwić, że producenci desperacko szukają nowych klientów. Casio udowodniło, że jest (przynajmniej w Azji) pewna grupa użytkowników płci pięknej, która jest gotowa rzucić kasą na stylowe sprzęcicho do selfie. No to inni producenci również próbują swoich sił, nie ma się co dziwić.
Tylko nie wiem, czy taki rebranding linii PEN coś Olympusowi da. Raczej mam wątpliwości. Może w Azji, kto wie. Ale coś czuję, że w Europie i Ameryce szału coś takiego nie wywoła.
Ale niech sobie próbują, co tam.
Ciekawe czy Julka Kuczyńska uwzględni w nowej stylizacji ;)
Ja nie widzę w tej kolekcji Olympusa niczego złego. Jest ona skierowana do nieco zamożniejszej grupy kobiet którą stać np. na kupno torebki czy innej biżuterii także bez aparatu. Co wym złego? Są to rzeczy gustownie zaprojektowane i zwracające na siebie uwagę stylem. Nie wierzę że wyśmiewający panowie ten trend sami nie zwracają uwagi na styl czy wygląd sprzętu, choćby podświadomie. Tyle razy różni fachowcy opisują wygląd aparatów podkreślając albo brzydotę albo fajny wygląd. Nie wierzę też że amatorzy sprzętu chętnie będą mieli na szyi zawieszony paskudny i ciosany klocek. Sami są także skłonni wydać nie małe sumy na drogie plecaki czy torby fotograficzne wyglądając potem jak fotograficzny wielbłąd.
Nie od dzis wiadomo, ze kobieta jest w stanie wydac niemale pieniadze na cos w jej opinii stylowego lub cos czym moze sie pochwalic wsrod kolezanek.
Z biznesowego punktu widzenia nie ma nic zlego w szukaniu nowych klientow.
Nie oszukujmy sie - kazda plec ma zmysl estetyczny, a fakt iz u kobiety jest on bardziej zlozony i zaawansowany jest czesto wykorzystywany prze roznorakie firmy. Dopoki to nikomu nie szkodzi nie ma w tym nic zlego.
Po drugie Olympus zawsze reklamowal peny jako cos wiecej niz zwykly aparat.
To samo robi Fuji z seria X.
Wystarczy spojrzec blizej na rynek, by zobaczyc iz wsrod najlepiej zarabiajacych firm lwia czesc stanowia firmy produkujace albo glownie, albo wylacznie kobiece produkty. Kobiety kupuja chetniej i wiecej niz mezczyzni.
Ja jestem sknera wazacym kazdego miedziaka zanim go wydam, ale wiem, ze dla kobiety jedynym limitem jest pusty portfel/puste konto.
Czy wyjdzie to firmie na dobre? - Nie wiem, ale mysle, ze raczej nie zaszkodzi.
Radziu GFD@
Często myślimy stereotypowo. Czym się różni chęć posiadania przez kobiety (też nie wszystkie) jakieś ładnej i drogiej torebki od mężczyzny który kupuje bardzo drogie auto, często terenowe z napędem 4x4 do jazdy po mieście gdzie wystarczy np. Opel Corsa?
brawo Olek!
nareszcie ktoś dostrzega kobiety w tym środowisku
Może, jak tak dalej pójdzie pokaże się nieco pań w tym jakże męskim towarzystwie czytelników www.optyczne. Nie było by to złe. Ponoć to łagodzi obyczaje ; )
Popieram Olympusa. ;-)
@StaL, bardzo wątpię. Obserwuję fora od lat i niech tylko w męskim gronie pojawi się kobieta, a natychmiast faceci zaczynają skakać sobie do gardeł i rywalizować na ,,długość zooma'' ;) Oczywiście generalizuję, ale nie bezpodstawnie.