Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Test obiektywu

Schneider-Kreuznach D-XENON 18-55 mm f/3.5-5.6 - test obiektywu

Schneider-Kreuznach D-XENON 18-55 mm f/3.5-5.6
28 kwietnia 2007

1. Wstęp


----- R E K L A M A -----

Patrząc na opinie użytkowników, Schneider-Kreuznach-D-XENON 18-55 mm f/3.5-5.6 oraz jego bliźniak ze stajni Pentaxa, to jedne z ciekawszych obiektywów na rynku. Ich użytkownicy zachwalają świetny stosunek jakości do ceny, dobrą jakość wykonania oraz niezłe własności optyczne. Wszyscy wyraźnie zaznaczają, że jest to jeden z najlepszych, jeśli nie najlepszy, obiektyw kitowy na rynku.

Schneider-Kreuznach-D-XENON 18-55 mm f/3.5-5.6 przyszedł do nas to testów wraz z lustrzanką Samsung GX-10. Ponieważ korpus ten spełnia prawie wszystkie wymagania jakie postawiliśmy przed aparatami do testów obiektywów, zdecydowaliśmy się wykonać i opublikować niniejszy materiał. Jedyne co może budzić zastrzeżenia, to brak prawdziwego podnoszenia lustra, które w Samsungu, podobnie jak w Sony Alfie 100, jest realizowane poprzez 2-sekundowy samowyzwalacz. Nasze doświadczenia pokazują, że efekt ten nie powinien mieć wpływu na wartości rozdzielczości uzyskane dla ogniskowych z zakresu 18-35 mm, może mieć natomiast minimalny wpływ na efekty osiągane dla 55 mm.

Obiektyw jak i korpus do testów udostępniła firma K-Consult.



Poprzedni rozdział