Syrp Slingshot - wózek do 100 metrowych timelapsów
Firma Foto7 informuje o pojawieniu się w ofercie marki Syrp nowego wózka Slingshot, przeznaczonego do tworzenia timelapsów w ruchu na odległości do 100 metrów.
Informacja prasowa
Slingshot to unikalne narzędzie do tworzenia timelapsów w ruchu na odległości do 100 metrów. Podłączona głowica Genie napędza Slingshot i wyzwala migawkę aparatu.
![]() |
Wykonuj time-lapsy w 1, 2 lub 3 osiach wzbogacając ujęcia o unikalny ruch. Dołączony w zestawie system pasów ściągających oraz mechanizm naciągania linek pozwalają na szybkie i bezpieczne zamontowanie całego systemu w ciągu kilku minut.
W przypadku używania Slingshot razem z głowicą Genie i Genie mini, możliwe jest sterowanie poprzez bluetooth i aplikację na iOS i Android. Łącząc głowicę Genie, dwie Genie mini i adapter Pan Tilt zyskujemy pełny ruch w 3 osiach.
![]() |
Slingshot jest dostarczany jako kompletny zestaw, który mieści się w dołączonym plecaku. Głowica Genie, Genie mini oraz adapter Pan Tilt są sprzedawane osobno.
W zestawie:
- 1 x wózek Slingshot
- 4 x kółka
- 1 x Podstawka do głowicy dedykowana do Slingshot
- 1 x poprzeczka mocująca z mechanizmem naciągającym
- 1 x poprzeczka stała
- 1 x 25 m linka Genie
- 2 x 25 m linki Slingshot
- 2 x 6 m pasy ściągające
- 1 x linka zabezpieczająca
- 4 x zabezpieczenia do kół
- 1 x klucz do mechanizmu naciągającego linki
- 1 x torba/plecak
Dane techniczne:
- Maksymalny dystans: 100 m
- Maksymalny udźwig: 8 kg na wózku
- Waga zestawu: 7 kg
- Symbol produktu: SY0023-0001
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Komentarz można dodać po zalogowaniu.
Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.
...aha fajna rzecz to jest!
do timelapsów i ogólnie filmów fajna rzecz tylko ciekawe jak bardzo wrażliwe na podmuchy wiatru bo przy filmie to jeszcze mały problem ale do timelapsa musi być stabilnie
no zakładam, że kamera jest na żyroskopie, tak jak ma to miejsce np. na dronach, tam przecież też lata w wietrzne dni, a obraz ani nie drgnie.... no chyba że si ę mylę, niech ktoś mnie poprawi
Mylisz się.
nie da się ustabilizować gimbalem itp idealnie w 100% ...na filmie może wyglądać to na stabilne bo mamy tu dużą ilosć klatek na sekundę ale przy tajmlapsie zdjęcia są robione często z duzymi odstępami i dlatego muszą być idealnie stabilne lub idealnie płynnie przesuwać się ...oczywiście można stabilizować w postprodukcji tylko traci się wtedy część kadru....a przypadku aparatu bujającego się na linach to może być zbyt duża część kadru więc chyba trzeba sie tu ograniczyć do wnętrz lub czekać na bezwietrzną pogodę
Jak to jest ze wozek jest do max 100m a w zestawie sa tylko linki 25m ?
Tak to działa w praktyce: link
Efekt świetny.