Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Leica M10-P ASC 100 - limitowana edycja

Leica M10-P ASC 100 - limitowana edycja
12 lutego
2019 13:14

Firma Leica przygotowała edycję specjalną aparatu M10-P. Tym razem jest to hołd dla Amerykańskiego Stowarzyszenia Operatorów Filmowych, z okazji 100. rocznicy powstania tej organizacji.

Edycję specjalną Leiki M10-P ASC 100 wyróżnia przede wszystkim obecność obiektywu Summicron-M 35 mm f/2 ASPH. w złotej wersji kolorystycznej - z zatyczką z nadrukiem. Na górnym panelu korpusu znalazł się grawerunek ze skrótem ASC (od American Society of Cinematographers).

Leica M10-P ASC 100 - limitowana edycja

Jeszcze nie wiadomo ile sztuk będzie liczyć limitowana edycja aparatu Leica M10-P ASC 100. Cena także pozostaje nieznana. Zestaw ma trafić do sprzedaży jesienią tego roku. Dodatkowe informacje są dostępne tutaj.

Leica M10-P ASC 100 - limitowana edycja

Leica M10-P ASC 100 - limitowana edycja

Leica M10-P ASC 100 - limitowana edycja


Komentarze czytelników (19)
  1. krukm
    krukm 12 lutego 2019, 13:46

    A kiedy Leica limitowana z okazji powstania Komsomołu, wyginięcia dinozaurów oraz cofnięcia się lodowca?

  2. 12 lutego 2019, 14:20

    Pomalowali dekiel i już jest limitowana edycja :)

  3. staryman
    staryman 12 lutego 2019, 14:29

    @Borat
    "Pomalowali dekiel i już jest limitowana edycja :)"

    Mogłoby się wydawać, że łatwe i przyjemne robienie biznesu, ale na to musieli pracować wiele lat.
    Pomaluj sobie jakiś dekiel i spróbuj go sprzedać w wersji limitowanej, na przykład do jednej sztuki, no dobra, 10 sztuk :)

  4. TRI-X
    TRI-X 12 lutego 2019, 15:39

    Zapmnieli zrobi spust migawki z szczerego złota.

  5. westberg
    westberg 12 lutego 2019, 15:39

    Warunkiem sprzedaży powinno być wylegitymowanie się posiadaniem przynajmniej jednego złotego zęba w paszczęce. Wtedy ujawni się dyskretny urok tego połączenia estatycznego z limitowaną wersją.

  6. 12 lutego 2019, 16:16

    @staryman

    Choćby ten dekiel pomalowała osobiście królowa angielska to nadal tylko pomalowany dekiel.

  7. filemon112
    filemon112 12 lutego 2019, 16:32

    To czarne coś na osłonie od góry z lewej to okienko do obracania filtrem? Czy może okienko wycięte w polu widzenia z wizjera? A może to po prostu czarnadziura?

  8. sanescobar
    sanescobar 12 lutego 2019, 23:20


    @staryman
    "Mogłoby się wydawać, że łatwe i przyjemne robienie biznesu, ale na to musieli pracować wiele lat. "


    nie komentuje polityki uzyskiwania przychodu, bo to juz sposób na prze/życie ale poziom twojego zrozumienia jak się traci na marce jest daleki od zrozumienia tematu.

    "Pomaluj sobie jakiś dekiel i spróbuj go sprzedać w wersji limitowanej, na przykład do jednej sztuki, no dobra, 10 sztuk :) "

    takich akcji było już mnóstwo, kickstarter jest pełen wiekszych durnot i nabijania ludzi w butelkę, dopóki są tacy ludzie jak ty dopóty to link bedzie się sprzedawać znakomicie.

  9. Rodenstok
    Rodenstok 13 lutego 2019, 00:01

    W czasach analogu Leica dawała niedoścignioną jakość obrazu na 35mm bedąc przy tym kompaktowych rozmiarów. Lepszy obraz dawała tylko średnia klatka ale to były cegły w porównaniu z dalmierzami. Czy dzisiaj jest podobnie? Dziś są trochę inne czasy i inne technologie ale optyka Leica wciąż powala na kolana, a FF w tak małym korpusie daje tylko jeszcze SONY - ale to nie ta optyka. I tak jak Opel nigdy nie będzie Mercedesem tak SONY nigdy nie będzie Leicą. Ja tam mam szacunek do tej firmy bez względu na to co dzisiaj proponują. Stworzyli w czasach analogu konstrukcję doskonałą, a dzisiaj wciąż odcinają kupony - i to jest siła marki - można tylko pozazdrościć i uczyć się biznesu. Pozdrawiam wszystkich czytelników OPTYCZNE :-)))

  10. sanescobar
    sanescobar 13 lutego 2019, 00:25


    @Rodenstok, napisał:

    "W czasach analogu Leica dawała niedoścignioną jakość obrazu na 35mm bedąc przy tym kompaktowych rozmiarów. "

    to akurat zalezy od błony, pewnie ci chodzi o niedościgniona jakośc mechaniczną i niezawodność, chociaż pamietam że stara m6 pod tym względem odstawała od niektórych produktów seryjnych z wyższej półki tłuczonych seryjnie a tańszych o połowe :P



    @Rodenstok, napisał:
    " Dziś są trochę inne czasy i inne technologie ale optyka Leica wciąż powala na kolana, a FF w tak małym korpusie daje tylko jeszcze SONY - ale to nie ta optyka."

    ta optyka powala tylko ciebie, owszem są perełki ale żeby popadać w zachwyt to przesada. Co do jakości obrazowania matryc wkładanych w eMki to totalnie szary koniec w obrazowaniu, mozna rzec tragedia, gorzej wypada tylko canon.



    @Rodenstok, napisał:
    " I tak jak Opel nigdy nie będzie Mercedesem tak SONY nigdy nie będzie Leicą."


    Porównanie tak chybione jak jakość wykonania mercedesów i opli. Widac o motoryzacji masz takie same pojęcie jak o jakości obrazowania w fotografii cyfrowej.

    @Rodenstok, napisał:
    " Ja tam mam szacunek do tej firmy bez względu na to co dzisiaj proponują. "

    no ale mamy ci współczuć? Na szacunek trzeba zasłuzyć, niestety równie szybko mozna go stracić właśnie ze względu na ostatnia dekadę polityki tej firmy, gdyby nie optyka to kompletna ślepa uliczka.

    @Rodenstok, napisał:
    " a dzisiaj wciąż odcinają kupony - i to jest siła marki - można tylko pozazdrościć i uczyć się biznesu"

    gratuluje ci ogarnięcia, wszyscy wokół sie rozwijają inwestują w technologie, rozwój, takie odcinanie kuponów ma krótkie nogi. Oby im sie długo udało tak odcinac kupony, na sczęście dla nich jest *kilku myślących inaczej, którym nie zalezy na jkości obrazowania tylko na biżuteri :)


    *jak powidał Lem(cyt.) "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"





  11. staryman
    staryman 13 lutego 2019, 14:54

    sanescobar
    12 lutego 2019, 23:20 
    " @staryman
    "Mogłoby się wydawać, że łatwe i przyjemne robienie biznesu, ale na to musieli pracować wiele lat. "

    nie komentuje polityki uzyskiwania przychodu, bo to juz sposób na prze/życie ale poziom twojego zrozumienia jak się traci na marce jest daleki od zrozumienia tematu."

    Według mnie poziom twojego rozumienia tematu jest nieco ograniczony, ograniczony do samego obrazowania, w mojej opinii dla ludzi, którzy kupują te aparaty, obrazowanie jest na drugim miejscu. Najważniejsza jest cena w powiązaniu z marką. Znam bogatego snoba, który nie pozwoli sobie założyć garderoby, użyć sprzętu, zjeść czegoś co ma cenę poniżej pewnej granicy. Byłaby to dla niego ujma na jego wizerunku.

  12. sanescobar
    sanescobar 13 lutego 2019, 16:17


    @staryman, napisał:
    "Według mnie poziom twojego rozumienia tematu jest nieco ograniczony, ograniczony do samego obrazowania, w mojej opinii dla ludzi, którzy kupują te aparaty, obrazowanie jest na drugim miejscu."


    Nie mi oceniać na jakim miejscu jest obrazowanie biżuterii fotograficznej dla snoba gdyby chociaż było na drugim miejscu podczas wyboru byłoby przyzwoicie.


    " Znam bogatego snoba, który nie pozwoli sobie założyć garderoby, użyć sprzętu, zjeść czegoś co ma cenę poniżej pewnej granicy. Byłaby to dla niego ujma na jego wizerunku. "

    i czego to jest wyznacznik? Jakości czy głupoty? Alez ja rozumiem fanaberie związane z jakością, często sam przepłacam sporo więcej za np. tylko "10% lepiej". Tyle, że tu nigdy nie było ani solidnie a tym bardziej nie jest lepiej w kwestiach obrazowania.
    Jezeli twoim zdaniem na drugim miejscu jest obrazowanie to produkty tej marki nie powinny być kupowane wcale, no chyba że to drugie miejsce od końca w skali 10 miejscowej :P

    Leica jest na szarym końcu(po wszystkich, żebyś nie miał wątpliwości) pod względem obrazowania, gorszy jest tylko canon i to też zalezy od modelu.

  13. Bojomir
    Bojomir 13 lutego 2019, 20:53

    @sanescobar - zapomniałeś dopisać -
    " moim zdaniem" lub " w mojej opinii"

  14. sanescobar
    sanescobar 13 lutego 2019, 21:45

    @ Bojomir
    13 lutego 2019, 20:53

    @sanescobar - zapomniałeś dopisać -
    " moim zdaniem" lub " w mojej opinii"

    Specjalnie dla czytającego inaczej @ Bojomir'a. W opinii wiekszosci portalów testujących różnej maści obrazowanie aparatów tej firmy jest na szarym końcu względem konkurencji. Takl więc jak porównac sobie wyniki z dxo leica ciągnie ogon, szczególnie M10. Jak popatrzeć na wyniki optycznych którzy testowali M9 i porównac to do premier konkurencji z tego okresu to jest trochę lepiej ale to też ogon.

    Natomiast moim zdaniem to pliki z niektórych matryc aps-c sa bardziej elastyczne niż te z leica'i co zresztą tez potwierdzają portale testujace.

    @ Bojomir'a, teraz ci lepiej?


  15. Bojomir
    Bojomir 14 lutego 2019, 08:12

    Tak, lepiej

  16. staryman
    staryman 14 lutego 2019, 14:07

    @sanescobar
    "i czego to jest wyznacznik? Jakości czy głupoty? Alez ja rozumiem fanaberie związane z jakością, często sam przepłacam sporo więcej za np. tylko "10% lepiej". "

    To nie jest wyznacznik ani jakości ani głupoty, takie pojmowanie sprawy właśnie wskazuje na ograniczenia (twoje) oceny świata nas otaczającego.
    Ktoś kto ma miliony lub więcej, niekoniecznie musi przeglądać fora foto aby dokonać zakupu aparatu, zwykle(mój znajomy) ciężko pracuje i jest naokrągło zajęty . Kupuje to, co mu poleci jego znajomy lub to co jest w "jego" sklepie. Pisząc "jego" mam na myśli ten dla bardzo bogatych.
    Był kiedyś film o M.Jacksonie, oglądałem wycinek kiedy Jackson robił zakupy w sklepie, chyba z pamiątkami czy wyposażeniem do domu. Szedł wzdłuż sklepu i mówił: to ... to ... to i to, tamto też i tak ładnych parę minut. Potem wszystko poszło na ciężarówkę i zostało zawiezione do jego domu.To oddaje bardzo dobrze klimat zakupów, na przykład kolejnego aparatu Leica.
    Na ile M.Jackson był głupi, to już sam musisz sobie odpowiedzieć.

  17. sanescobar
    sanescobar 14 lutego 2019, 16:04

    @Bojomir
    14 lutego 2019, 08:12

    "Tak, lepiej"

    Pierwszy sukces, dotarło że leica to najgorsze ff dostępne na rynku pod względem obrazowania, gratuluje przyszłych sukcesów.


    @staryman, to nie jest wiedza tajemna, nie trzeba przeglądać for, tak samo jak konsulting. Przecietnie rozgarniety człowiek zdaje się na doradzctwo, pewnie zarówno w dziedzinie zakupu jachtu jaki i garnituru szytego na miare. Twoje wydumane przykłady są coraz bardziej durne: od kotleta za odpowiednią cenę, po upadek finansowy Jacksona. Widzę masz rozrzut jak radziecka katjusza.
    Nie chciałbym wchodzić w temat jak twój znajomy snob robi zakupy, nie interesuje mnie to.
    Skupmy się na tym, bezwzgledu na cene, że to ogon w obrazowaniu, zeby nie powiedzieć przed ostatnie miejsce na rynku.
    Zdarza mi się uzywać sprzetu znacznie droższego ale nie przyszłoby mi do głowy uzywać leica'i bezwzględu na rodzaj limitowanej wersji.

  18. Bojomir
    Bojomir 14 lutego 2019, 19:01

    @sanescobar
    Tak, lepiej mi że dodałeś " moim zdaniem"
    Natomiast Twoje wywody, porównania, tabelki, itd - to jedynie Twoja subiektywna ocena i z nią nie mam zamiaru dyskutować.

  19. sanescobar
    sanescobar 15 lutego 2019, 18:24

    @Bojomir, napisał:

    "Natomiast Twoje wywody, porównania, tabelki, itd - to jedynie Twoja subiektywna ocena i z nią nie mam zamiaru dyskutować. "

    Podsumowanie testów, czy opinie dotyczace uzytkowania, ergonomii to rzeczywiscie subiektywna ocena.
    Jednak jeżeli nie potrafisz zinterpretować suchych danych z wykresów/tabelek to nie powinieneś pisać na forach o tematyce sprzętowej. Najzwyczajniej nie rozumiesz co się wokół ciebie dzieje, rozumiem że niewiedzą teraz wypada się chwalić ale głupotą chyba nie.

    Tabelki i wyniki opisujące mozliwości matrycy to nie jest subiektywna ocena, no chyba że nie rozumiesz mechanizmów jak to sie przeklłada na rzeczywiste możliwości no ale w takim wypadku nie powinieneś oczekiwac współczucia.

    Wszystkie testy opisują dość jasno, rozdzielczość, DR, TR, CR + kilka innych własności, subiektywnie to mozna stwierdzić, ze tak ulokowane gniazdo na kartę pamięci jak w L jest niewygodne.

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.