Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Nowe walizki Manfrotto ProLight Reloader

Nowe walizki Manfrotto ProLight Reloader
6 marca
2019 18:03

W ofercie włoskiej marki Manfrotto pojawiły się nowe modele walizek z kolekcji ProLight Reloader, przeznaczonej dla fotografów i filmowców, którzy często podróżują.

Informacja prasowa

Nowe walizki Manfrotto.
Kolekcja ProLight Manfrotto powiększyła się o kilka ciekawych modeli walizek idealnych jako bagaż podręczny.

ProLight Reloader Switch-55

Switch-55 2w1 to walizka i plecak w jednym. Zaprojektowana dla fotografów, którzy cenią wszechstronność i wygodę. Spełnia wymogi bagażu podręcznego. Więcej informacji: www.manfrotto.com.pl/pro-light-reloader-switch-55-carry-on-camera-roller-bag.

Nowe walizki Manfrotto ProLight Reloader

ProLight Reloader Air-50

ProLight Reloader Air-50 to mała, lekka i wytrzymała walizka na aparat lub kamerę zaprojektowana dla podróżujących fotografów i kamerzystów. Jest lekka i kompaktowa, jednak pomimo kompaktowego rozmiaru do jej wnętrza mieści się naprawdę sporo. Reloader Air-50 może pomieścić profesjonalną lustrzankę lub bezlusterkowiec z założonym obiektywem (aż do 70-200 mm), drugie body DSLR i 3-4 obiektywy. Reloader Air-50 to walizka pasująca wielkością do restrykcyjnych wymiarów bagażu podręcznego. Więcej informacji: www.manfrotto.com.pl/pro-light-reloader-air-50-carry-on-camera-roller-bag.

Nowe walizki Manfrotto ProLight Reloader

ProLight Reloader Air-55

To walizka na aparat lub kamerę zaprojektowana dla profesjonalnych fotografów. Rewelacyjna do przewożenia sprzętu na sesje fotograficzne i warsztaty lub transportowania samolotem jako bagaż podręczny. Z tą walizką Wasz sprzęt będzie zawsze i wszędzie bezpieczny! Więcej informacji: www.manfrotto.com.pl/pro-light-reloader-air-55-carry-on-camera-roller-bag.

Nowe walizki Manfrotto ProLight Reloader

ProLight Reloader Reloader Spin-55

2w1 - walizka na sprzęt i w podróż. Pasuje do międzynarodowych rozmiarów bagażu podręcznego*. Ta zupełnie nowa torba na kółkach z zewnątrz jest wykonana z poliwęglanu, a wewnątrz z formowanej tacki EVA, tak aby móc zapewnić lekkość i ochronę.

Nowe walizki Manfrotto ProLight Reloader

Wkrótce w sprzedaży!

ProLight Reloader Tough H-55

Reloader Tough to idealny wybór dla osób, które nie chcą iść na kompromis między bezpieczeństwem a przenośnością - jego rozmiar jest zgodny z wymaganymi większości firm lotniczych. Case posiada wysuwany drążek transportowy, wymienne kółka oraz boczny uchwyt.

Nowe walizki Manfrotto ProLight Reloader

Wnętrze Tough H-55 posiada przegrody w systemie CPS (Camera Protection System) - rozwiązanie Manfrotto do organizacji i zabezpieczenia sprzętu. Przegrody CPS pozwalają na dowolne zagospodarowanie wnętrza i dopasowanie go do posiadanego sprzętu. Więcej informacji: www.manfrotto.com.pl/catalogsearch/result/?q=reloader+tough.

Cała kolekcja Reloader jest jedyna w swoim rodzaju: bezpieczna, kompaktowa i lekka! Wszystkie modele łączy jakość, wytrzymałość i solidność. Zaprojektowane zostały we Włoszech. Po więcej informacji zapraszamy na: www.manfrotto.com.pl/kolekcje/torby/walizki-reloader-pro-light.

* Zawsze przed lotem sprawdzaj na stronie linii lotniczych czy walizka spełnia wymagane wymiary bagażu.


Komentarze czytelników (15)
  1. tomizary
    tomizary 6 marca 2019, 18:05

    w torbę od biedrony i gotowe a nie jakieś walizy wielkie

  2. q3aki
    q3aki 6 marca 2019, 19:50

    @tomizary

    wydaje mi się, ze sprzęcik mógłby się porysować

  3. deel77
    deel77 6 marca 2019, 21:19

    Problemem walizki ProLight Reloader Tough H-55 (tej trawdej) i podobnych innych firm jest to, że same ważą często ponad połowę dopuszczalnej wagi bagażu podręcznego (wiem, że linie często tego nie sprawdzają). Włożenie tych sprzętów ze zdjęcia czyli 2 aparaty i 4 obiektywy na 100% przekracza maksymalny ciężar np w liniach KLM, Emirates, Lufhansa, Qatar, Lot (i pewnie wielu innych).

    Waga tej walizki to ok. 4,5 kg. :(

    Nie zmienia to faktu, że te akurat walizki są fajne :)

  4. krukm
    krukm 6 marca 2019, 21:53

    @deel77 - Linie lotnicze nie ważą elektroniki (w tym sprzętu foto). Możesz posiadać ciężkiego laptopa, plus lustrzankę FF z kilkoma obiektywami i Ci tego nie zważą. Wiele razy tak latałem i nawet, gdy ważyli bagaż podręczny, to sprzęt elektroniczny odkładali na bok. Wynika to z prostej rzeczy - wolą pozwolić wziąć to na pokład, niż zwracać za uszkodzenia.

  5. deel77
    deel77 6 marca 2019, 22:20

    @krukm - też mam podobne doświadczenia, ale też znam przypadki że czepiali się o wagę (szczególnie w tanich liniach)

  6. bursztyn
    bursztyn 7 marca 2019, 00:56

    Qatar ma 7 kg co jest już lekkim absurdem i mi ważyli ostatnio. Miałem z 9 kg. Przymknęli oko, bo 2 osoby, z którymi leciałem miały po ok. 4 kg, więc średnia się zgadza. Ale ciekaw jestem co by było, gdybym przekroczył lecąc sam i by się okazało, że jednak elektronikę też ważą.

  7. domek
    domek 7 marca 2019, 06:45

    bo to niesą walizy na podręczny :)taki bunkier to się kupuje jak się nadaje :P

  8. Borat
    Borat 7 marca 2019, 11:35

    Ale kto takie wielkie walizy, które ważą bez zawartości 4,5 kg bierze jako bagaż podręczny?

  9. DarkRaptor
    DarkRaptor 7 marca 2019, 11:49

    @bursztyn
    Każesz im potwierdzić, że w przypadku włożenia sprzętu do luku, ponoszą za niego całkowitą odpowiedzialność finansową. Tu podajesz szacunkową wartość. Tak podobno robią ptasiarze podróżujący z dużymi tele i kilkoma puszkami. Najczęściej kontrolerzy szybko rezygnują z wykłócania się i można zabrać osprzęt.

    Na lotnisku w Windhuk, w informacjach dla pasażerów, wręcz nakazywano zabieranie całej wartościowej elektroniki ze sobą.

    Osobiście, mi nigdy się nie zdarzyła taka sytuacja, abym musiał kombinować z bagażem podręcznym. Najczęściej przekraczam dopuszczalną wagę (zakres 8-10 kg) o góra 1-2 kg. Przeważnie wożę 2 puszki z gripami, N24-70/2.8G, Tamron 150-600 G1, N Micro 60/2.8, N14-24 lub Venus 15/4 + kilka kompletów Eneloop'ów. Wszystko noszę w zwykłym plecaczku Quechua, który pasuje wymiarowo do dopuszczalnych gabarytów. Słoiki zabezpieczam materiałem, bo zdarzało się, że odpinały mi się w bagażu dekle od obiektywów. Statyw, ładowarki i drobne akcesoria daję do luku. Zawsze jest ryzyko, ale od biedy mogę się ratować kupując baterie AA.

  10. komarr
    komarr 7 marca 2019, 12:29

    żadna z ww walizek nie kwalifikuje się jako bagaż podręczny .

    link

    link

  11. DarkRaptor
    DarkRaptor 7 marca 2019, 13:08

    @komarr

    Zależy chyba w jakich liniach ;)

    Emirates: 55 x 38 x 20 cm
    Quatar Airways: 50 x 37 x 25 cm
    Air France: 55 x 35 x 25 cm
    itd.

    Tanie linie, to pod tym względem "patologia" :D

  12. bursztyn
    bursztyn 7 marca 2019, 22:53

    @DarkRaptor

    Wiesz, zawsze mogą po prostu odmówić Ci wejścia na pokład :) To Twój problem że nie spełniasz ich wymogów, nie ich. Pewnie w większości przypadków przejdzie drobne przekroczenie, ale jak ktoś ma 12 kg, a limit 7 albo i 5 (w małych samolotach takie bywają), to może być różnie... Na szczęście osób z taką ilością sprzętu jest bardzo mało, pewnie dlatego przymykają też oko. Ja się trochę boję, że kiedyś powiedzą "nie" i co wtedy.

    Co do Emirates - 20 cm głębokości to też trochę patologia :) Trochę mnie to dziwi, Emirates i Qatar takie dobre linie, a jeden ma 20 cm, a drugi - 7 kg bagażu. To jedne z najgorszych parametrów w regularnych liniach.

  13. Pathfinder
    Pathfinder 8 marca 2019, 16:23

    link


    Trochę z tym jeździłem po świecie. Nie wiem czy jest coś lepszego .

  14. bursztyn
    bursztyn 8 marca 2019, 18:52

    @Pathfinder

    Miałem podobny - Fastpack BP 250 AW II. Dla mnie wadą w plecakach foto jest zbyt mało miejsca na inne rzeczy (akurat w tym Fastpack nie było tak źle). Teraz mam F-stop Loka UL z wkładem ICU. Ta modularność ma pewną wadę (troszkę jednak ten wkład się przesuwa, nie jest tak sztywno to spasowane), ale jednak uważam to za najlepsze rozwiązanie, na jakie trafiłem. Oprócz korpusu ze szkłami mogę tam naprawdę dużo włożyć. Plecak z wkładem shallow może też mieć wymagane przez niektóre linie 20 cm głebokości, a po wyjęciu stelaża i ściągnięciu paskami (na czas lotu stelaż ląduje w rejestrowanym) można nawet uzyskać chwilowo wysokość 45 cm, wymaganą przez niektóre linie (Air Tahiti na przykład). Do tego nie jest ciężki. Naprawdę polecam. Niestety swoje kosztuje.

  15. kris@79
    kris@79 13 marca 2019, 09:37

    @ komarr mylisz się , w sobotę przyleciałem z Calpe (Hiszpania) tygodniowa sesji marki odzieży sportowej , w Ryanair , na pokład bierzesz 2 bagaże podręczne ;)
    link
    wykupujesz zwyczajnie opcję pasażera priorytetowego i masz dodatkowy bagaż 10 kg i o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm, w moim wypadku wyglądało to tak :
    1 mały to Lowepro stealth reporter D300AW (można szukać na upartego dłuższej)
    2. Plecak Benro Ranger 500N wg opisu oczywiście przekracza 20cm grubości w rzeczywistości jakby ktoś się uparł to sie mieści w szablonie na lotnisku , chyba że ktoś go wypcha na maxa to średnio.
    Praktyka jest taka że jak masz plecach na plecach i z nim idziesz to mało kto sie czepia , co innego jak ciągniesz walizę na kółkach.
    Z wrzucaniem do zwykłych plecaków bym uważał , bo czasami obsługa bywa upierdliwa i np jak lecieliśmy z WAw do Alicante stewardesa kazała wszystkie bagaże upychać na chama w schowkach ...

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.