Testy Z CAM E2 w Foto-plus
Foto-Plus zaprasza do salonów w Krakowie i w Katowicach na darmowe testy kamery Z CAM E2 wraz z całym origowaniem oraz dotykowym monitorem Portkeys.
Informacja prasowa
Foto-Plus zaprasza wszystkich filmowców i nie tylko do naszych salonów w Krakowie i w Katowicach na darmowe testy kamery Z CAM E2 wraz z całym origowaniem oraz dotykowym monitorem Portkeys.
Zestaw będzie dostępny w naszym salonie w Krakowie w dniach 13-15 stycznia ( szczegóły tutaj), a do Salonu w Katowicach zapraszamy w dniach 20-24 stycznia (szczegóły tutajj)
W skład zestawu filmowca wchodzi kamera Z CAM E2 + klatka SmallRig 2264 + Mocowanie monitora SmallRig 2294 + Uchwyt filmowy SmallRig 2393 + Uchwyt na dysk SmallRig 2245 + dysk SSD Samsung T5 + Monitor PortKeys BM5 mk II. Kamera Z CAM E2 Professional 4K Cinematic filmuje w rozdzielczości DCI i UHD 4K z prędkością do 120 klatek na sekundę, a także FullHD do 240 klatek na sekundę i zapisy na karcie CFast 2.0 (brak w zestawie) lub na dysku SSD np. Samsung T5.
- Oprócz kamery będą dostępne obiektywy pod mocowanie micro 4/3:
- Panasonic
- Olympus
- Voigtlander
Sprawdź monitor PortKeys: https://bit.ly/2FuBC4L Zestaw możecie zobaczyć tutaj: https://bit.ly/36zCb9b
- Najważniejsze cechy kamery:
- 4K 30fps w formacie RAW
- 4K @160fps*, 10-bit color
- DCI i UHD 4K do 120fps
- UHD do 160fps
- FullHD do 240fps
- 13-Stop Dynamic Range (16 WDR Enabled)
- 4/3" WDR CMOS sensor
- ProRes 4:2:2 HQ, ProRes 4:2:2, ProRes 4:2:2 LT
- Synchronizacja Multi-cam
- Dual native ISO
- HDMI 2.0 Type A
- USB 3.0 Type C
- Port 10-pin LEMO
- Gniazdo Ethernet
- Aplikacja iOS na iPhone
Komentarz można dodać po zalogowaniu.
Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.
Intrygująca jest ta kamera. Ciekawe czy AF daje sobie jakoś radę
Profesjonalny sprzęt filmowy nie ma AF.
Ale tutaj jednym z atutów tego monitora PortKeys jest możliwość sterowania funkcjami kamery min. AF stąd moja ciekawość
@Paździoch
"Profesjonalny sprzęt filmowy nie ma AF."
Ale ta kamera ma AF. Jest nieprofesjonalna, czy nie do końca wiesz o czym piszesz?
A że większość optyki kinematograficznej (bo też nie wszystko) jest MF, to inna para kaloszy.
@Faraonmovie
W większością kamer filmowych steruje się zdalnie takim zestawem wyposażonym Follow Focus. Tu przykład Arii link
@lord13
Taka optyka stosowana jest w transmisjach sportowych a nie w kinematografii.
Ale ta kamera wspiera AF
link (prawie na samym dole strony)