Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Aż mnie ogarnęła euforia. Przestawię więc swoje hobby na nowe tory i wysupłam każdą sumę na ten niekwestionowanej jakości sprzęt. Myślę, że moja decyzja zakupu poparta lekturą bezstronnego i rzetelnego testu Optycznych, będzie najlepszą z możliwych.
ciekawus, a miałeś okazję patrzeć przez WO 7x50 ED, DO 8x56, któryś z Celestronów 80 ED, okularów Tele Vue czy refraktorów WO? Bo jeśli nie, to sarkazm jest zupełnie nie na miejscu.
Euzebiusz - pukają już do drzwi, lub jak kto woli czoła, czasy, kiedy to nie będzie można napisać nic o otwarciu nowej linii tramwajowej, bo będzie to reklama. Wszystko na nasze WŁASNE życzenie.
Trochę dziwne są Wasze reakcje. Jak piszemy relację z otwarcia salonu Sony Style, salonu K-Consult czy jakiejkolwiek konferencji prasowej z nową linią produktów to też jest reklama?
Jak widać, niektórym mocno przeszkadza, że komuś (a konkretnie sprzedawcom tego salonu) zdecydowanie poprawiły się warunki pracy, klienci nie muszą się już przeciskać między wystawionymi teleskopami i teraz jest to salon sprzedaży z prawdziwego zdarzenia... No ale głupich nie sieją, prawda??
Jako czytelnik tego serwisu napiszę iż relacja jest ok. Mnie lornetki akurat mało interesują, ale przeczytałem sobie nawet trochę z zainteresowaniem. Dziwię się innym czytelnikom którzy tutaj narzekają.
ot kompleks niższości wobec sąsiadów z zachodu odbija się kompleksem wyższości wobec sąsiadów wschodnich - typowa polska choroba wystepująca u przeciętnego Polaka... ...przeciętnego w przenośni jak i dosłownie.
Po prostu śmiech! Panowie z optyczne.pl powinniście na koniec dodać, że ten salon to syf, brud, nędza i żenada, a w testach pisać tylko o wadach! Naprawdę nie wiem o co Wam ludzie chodzi, nie chcecie to nie czytajcie tych wszystkich "reklam" i zamiast tego poczytajcie Fakt, albo inne "rzetelne" źródło informacji...
Jak to jest że news pisany jest 26 sierpnia a zaczyna się słowami "dnia 27 sierpnia (...) został oficjalnie otwarty ..."? :D Chyba najszybszy news - dzień przed wydarzeniem i to ze zdjęciami :P
Pallindrom, prezentacja dotyczyła tylko samej tuby (OTA). Na czym to posadzisz, to już Twoja sprawa :) Aczkolwiek zaznaczono, że to fajny sprzęt do astrofoto, więc przydałby się solidny paralaktyk z prowadzeniem.
A zarzutów o reklamę i laurkę nadal nie rozumiem. Miałem napisać, że było niezbyt miło, skoro było miło? Że jedzenie nie dobre, skoro było smaczne? Że nowa 8x56 ED gorsza od starej, skoro ewidentnie jest lepsza? Że wybór mały, skoro jest większy niż poprzednio? Poza tym mówiąc o reklamie, zakłada się, że jest ona płatna. Tymczasem żadna z naszych relacji z konferencji czy otwarć nie była przez nikogo z producentów nigdy opłacana. Po prostu dostając zaproszenie na jakieś wydarzenie, decydując się na uczestnictwo w nim, chcemy docenić pracę ogranizatorów takiego spotkania i podzielić się wrażeniami z naszymi Czytelnikami. Robimy to od samego początku istnienia Optyczne.pl i planujemy robić dalej.
Swoja droga trzeba miec odwage by w dobie kryzysu otwierac sklep z ,,artykulami pierwszej potrzeby''. Oczywiscie nie zycze firmie czy sklepowi niczego zlego i trzymam kciuki za powodzenie inwestycji.
Może to moja paranoja, ale od kiedy Heliopan UV-0 SH-PMC przegrał z kretesem z Hoją HMC, zacząłem asekuracyjnie wszędzie węszyć tzw. sponsorowany obiektywizm. Przed zakupem czytam zatem tyle testów, na ile mi czas pozwoli i próbuję znaleźć prawdę. Czytam wiele serwisów. Po prostu akceptuję wyłącznie bezstronny dziennikarski komentarz, pozostawiający ocenę czytelnikowi. Po co pisać, że było miło i smacznie? Wiadomo że dystrybutor rozpieszcza opiniotwórcze media.
oj tam... relacja napisana fajnie, przyjemnie się czyta. Przecież nie zapraszali ich tam żeby było nieprzyjemnie więc nie ma się co dziwić, że wrażenia pozytywne. A przede wszystkim bardzo dobrze, że zapraszają. Dzięki temu wiadomo, że coś takiego się w ogóle otwiera.
Ludzie stają się nerwowi, bo oglądają zbyt dużo reklam. :-)
28 sierpnia 2009, 19:09
mnie tylko dziwi, ze ludzie ktorzy znaja sie na sprzecie, fotografowaniu i robia w sumie dobre zdjecia zalaczyli do tego newsa takie fatalne fotki... watpie, zeby takie knoty ktos z zespolu splodzil. a kto te laurke napisal tez by sie mozna zastanawiac. Tym niemniej firmie DO zycza jak najlepiej, zespolowi optyczne tez.
kivirovi, ja robiłem te fatalne zdjęcia i ja pisałem ten fatalny tekst.
29 sierpnia 2009, 00:24
nic sie nie stalo, zawsze mozna poprawic... napisac z perspektywy klijenta a nie sprzedawcy, z nastawieniem na to po co klijent moglby tam przyjsc, a nie co sprzedawca ma na magazynie. reportaz a nie protokol zdawczo-odbiorczy. uczymy sie cale zycie :)
Tak jest, poświęcenie "siedziby " jest kluczowe dla zapewnienia najwyższej jakości oferowanego towaru, a i zyski pokaźne zapewnia ;)
A poważnie, to bardzo dobrze, że ten artykuł powstał i zupełnie nie rozumiem zarzutów o "laurkę". Oczywiście, że otwierając nowy salon należało zaprosić dziennikarzy i naturalne jest, że zostali oni "ugoszczeni" najlepiej, jak gospodarz potrafił. Na tym polega dobry PR - DO dostała darmową publikację o otwarciu salonu, a czytelnicy pakiet - wierze w to - bezstronnych informacji o jej ofercie.
Czy te Celestrony z podstawą chyba z płyty wiórowej są aby odporne na wilgoć? Pytam, bo wygląd nie budzi zaufania. Przypominają wyposażenie placu zabaw :-)
Wiesz ciekawus, w polskiej aurze, w nocy, wilgotność bywa taka, że nie trzeba niczego stawiać na ziemi, żeby nie tylko podstawa, ale wszystko inne ociekało rosą...
Wygląda na to, że korzystasz z oprogramowania blokującego wyświetlanie reklam.
Optyczne.pl jest serwisem utrzymującym się dzięki wyświetlaniu reklam. Przychody z reklam pozwalają nam na pokrycie kosztów związanych z utrzymaniem serwerów, opłaceniem osób pracujących w redakcji, a także na zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie studio, w którym prowadzimy testy.
Będziemy wdzięczni, jeśli dodasz stronę Optyczne.pl do wyjątków w filtrze blokującym reklamy.
Aż mnie ogarnęła euforia. Przestawię więc swoje hobby na nowe tory i wysupłam każdą sumę na ten niekwestionowanej jakości sprzęt. Myślę, że moja decyzja zakupu poparta lekturą bezstronnego i rzetelnego testu Optycznych, będzie najlepszą z możliwych.
ciekawus, a miałeś okazję patrzeć przez WO 7x50 ED, DO 8x56, któryś z Celestronów 80 ED, okularów Tele Vue czy refraktorów WO? Bo jeśli nie, to sarkazm jest zupełnie nie na miejscu.
Całkiem fajny sklep. Zapomnieliście tylko napisać, że to nie jest reklama bo na pierwszy rzut oka tego nie widać ;-)
Euzebiusz - pukają już do drzwi, lub jak kto woli czoła, czasy, kiedy to nie będzie można napisać nic o otwarciu nowej linii tramwajowej, bo będzie to reklama. Wszystko na nasze WŁASNE życzenie.
Trochę dziwne są Wasze reakcje. Jak piszemy relację z otwarcia salonu Sony Style, salonu K-Consult czy jakiejkolwiek konferencji prasowej z nową linią produktów to też jest reklama?
Ja z kolei chyba odpuszcze sobie pisanie newsow, bo po co robic firmom darmowa reklame.
Jak widać, niektórym mocno przeszkadza, że komuś (a konkretnie sprzedawcom tego salonu) zdecydowanie poprawiły się warunki pracy, klienci nie muszą się już przeciskać między wystawionymi teleskopami i teraz jest to salon sprzedaży z prawdziwego zdarzenia... No ale głupich nie sieją, prawda??
Jako czytelnik tego serwisu napiszę iż relacja jest ok. Mnie lornetki akurat mało interesują, ale przeczytałem sobie nawet trochę z zainteresowaniem. Dziwię się innym czytelnikom którzy tutaj narzekają.
ot kompleks niższości wobec sąsiadów z zachodu odbija się kompleksem wyższości wobec sąsiadów wschodnich - typowa polska choroba wystepująca u przeciętnego Polaka...
...przeciętnego w przenośni jak i dosłownie.
"Sky-Watcher w ciekawym systemie Maksutova-Newtona o parametrach 190/1000"
dość jasny jest, i rozsądna ogniskowa. To siedzi na Dobsonie?
Po prostu śmiech! Panowie z optyczne.pl powinniście na koniec dodać, że ten salon to syf, brud, nędza i żenada, a w testach pisać tylko o wadach!
Naprawdę nie wiem o co Wam ludzie chodzi, nie chcecie to nie czytajcie tych wszystkich "reklam" i zamiast tego poczytajcie Fakt, albo inne "rzetelne" źródło informacji...
Wyszła z tego tekstu laurka, to fakt. Nie ma się co obrażać.
Jak to jest że news pisany jest 26 sierpnia a zaczyna się słowami "dnia 27 sierpnia (...) został oficjalnie otwarty ..."? :D Chyba najszybszy news - dzień przed wydarzeniem i to ze zdjęciami :P
Ostegolectric, dzięki, poprawione.
Pallindrom, prezentacja dotyczyła tylko samej tuby (OTA). Na czym to posadzisz, to już Twoja sprawa :)
Aczkolwiek zaznaczono, że to fajny sprzęt do astrofoto, więc przydałby się solidny paralaktyk z prowadzeniem.
A zarzutów o reklamę i laurkę nadal nie rozumiem. Miałem napisać, że było niezbyt miło, skoro było miło? Że jedzenie nie dobre, skoro było smaczne? Że nowa 8x56 ED gorsza od starej, skoro ewidentnie jest lepsza? Że wybór mały, skoro jest większy niż poprzednio? Poza tym mówiąc o reklamie, zakłada się, że jest ona płatna. Tymczasem żadna z naszych relacji z konferencji czy otwarć nie była przez nikogo z producentów nigdy opłacana. Po prostu dostając zaproszenie na jakieś wydarzenie, decydując się na uczestnictwo w nim, chcemy docenić pracę ogranizatorów takiego spotkania i podzielić się wrażeniami z naszymi Czytelnikami. Robimy to od samego początku istnienia Optyczne.pl i planujemy robić dalej.
Skoro robią takie dobre lornetki, teleskopy i mikroskopy, to może kiedyś wzieliby się za obiektyty? Myśle, że mogliby sporo namieszać na tym rynku.
Samyang i Falcon już mieszają. Myślę, że więcej firm pójdzie za ciosem. Fabryki w Chinach tylko czekają na takie zamówienia :)
Swoja droga trzeba miec odwage by w dobie kryzysu otwierac sklep z ,,artykulami pierwszej potrzeby''. Oczywiscie nie zycze firmie czy sklepowi niczego zlego i trzymam kciuki za powodzenie inwestycji.
kaszanka7 , zdecydowanie nie pierwszej. Chyba drugiej albo trzeciej potrzeby...
Może to moja paranoja, ale od kiedy Heliopan UV-0 SH-PMC przegrał z kretesem z Hoją HMC, zacząłem asekuracyjnie wszędzie węszyć tzw. sponsorowany obiektywizm. Przed zakupem czytam zatem tyle testów, na ile mi czas pozwoli i próbuję znaleźć prawdę. Czytam wiele serwisów. Po prostu akceptuję wyłącznie bezstronny dziennikarski komentarz, pozostawiający ocenę czytelnikowi. Po co pisać, że było miło i smacznie? Wiadomo że dystrybutor rozpieszcza opiniotwórcze media.
oj tam... relacja napisana fajnie, przyjemnie się czyta. Przecież nie zapraszali ich tam żeby było nieprzyjemnie więc nie ma się co dziwić, że wrażenia pozytywne. A przede wszystkim bardzo dobrze, że zapraszają. Dzięki temu wiadomo, że coś takiego się w ogóle otwiera.
Ludzie stają się nerwowi, bo oglądają zbyt dużo reklam. :-)
mnie tylko dziwi, ze ludzie ktorzy znaja sie na sprzecie, fotografowaniu i robia w sumie dobre zdjecia zalaczyli do tego newsa takie fatalne fotki... watpie, zeby takie knoty ktos z zespolu splodzil. a kto te laurke napisal tez by sie mozna zastanawiac. Tym niemniej firmie DO zycza jak najlepiej, zespolowi optyczne tez.
kivirovi, ja robiłem te fatalne zdjęcia i ja pisałem ten fatalny tekst.
nic sie nie stalo, zawsze mozna poprawic...
napisac z perspektywy klijenta a nie sprzedawcy, z nastawieniem na to po co klijent moglby tam przyjsc, a nie co sprzedawca ma na magazynie. reportaz a nie protokol zdawczo-odbiorczy. uczymy sie cale zycie :)
Kivirovi - ale "klijent" tam nie przyjdzie. Skoro już się czepiamy ;-)
A mnie bardzo cieszy, że "siedziba została poświęcona przez księdza". W końcu to sprzęt do obserwcji nieba.
Tak jest, poświęcenie "siedziby " jest kluczowe dla zapewnienia najwyższej jakości oferowanego towaru, a i zyski pokaźne zapewnia ;)
A poważnie, to bardzo dobrze, że ten artykuł powstał i zupełnie nie rozumiem zarzutów o "laurkę". Oczywiście, że otwierając nowy salon należało zaprosić dziennikarzy i naturalne jest, że zostali oni "ugoszczeni" najlepiej, jak gospodarz potrafił. Na tym polega dobry PR - DO dostała darmową publikację o otwarciu salonu, a czytelnicy pakiet - wierze w to - bezstronnych informacji o jej ofercie.
Czy te Celestrony z podstawą chyba z płyty wiórowej są aby odporne na wilgoć? Pytam, bo wygląd nie budzi zaufania. Przypominają wyposażenie placu zabaw :-)
Wiesz ciekawus, w polskiej aurze, w nocy, wilgotność bywa taka, że nie trzeba niczego stawiać na ziemi, żeby nie tylko podstawa, ale wszystko inne ociekało rosą...