Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
W dniu wczorajszym odbyło się oficjalne otwarcie sklepu PROCLUB mieszczącego się przy ul. Żytniej 15 w Warszawie. Na imprezie obecny był przedstawiciel naszej redakcji, a także ekipa Bankier.tv, która przygotowała relację wideo z tego wydarzenia. Zapraszamy do oglądania.
Ogłoszenie
Zapraszamy do oglądania materiału wideo z otwarcia sklepu Proclub.
Poniżej relacja z otwarcia Profesjonalnego Sklepu Fotograficznego Proclub. Otwarcie miało miejsce 11.04.2012 w siedzibie firmy przy ul. Żytniej 15 w Warszawie.
No ale o co chodzi, godzinna relacja bo otworzyli w Warszawie sklep fotograficzny? Czy to po prostu artykuł sponsorowany? Bo wątpię aby to było jakieś wydarzenie które wymaga opisu przez 10 redakcji... to tylko sklep ludzie.
po prostu ktoś przygotował informację prasową (co w niektórych branżach w pl jest jeszcze rzadkością), ktoś inny uznał ją za wartościową i opublikował. Nie widzę tu nic strasznego, na szczęście nie ma przymusu oglądania całego materiału.
14 kwietnia 2012, 11:51
"No ale o co chodzi, godzinna relacja bo otworzyli w Warszawie sklep fotograficzny?"
Bo to taka przewrotna strategia. Gdyby to trwało np. 5 minut to człowiek by obejrzał, ale 50? Zzzzz.... :)
Hmm, jeśli chodzi o jakość materiału, to zakwalifikował bym go do kategorii "Przed obróbką". Ujęcia i "sposób montażu" jest bardzo daleki od ideału jeśli chodzi o amatora, zaś dla zawodowca, to wstyd i żenada coś takiego pokazywać :( Ten materiał po przeróbkach dał by jakieś 5- 15 minut efektownej relacji, a tak mamy dość kiepskiej jakości materiał typu "u cioci na imieninach wnuczek Kaziu bawi się kamerą"…
Sam fakt otwarcia sklepu z takiego kalibru sprzętem i ukierunkowany na zawodowców jest godny odnotowania i pochwały…
Fajne wydarzenie, ale relacja osiągnęła dno... jak pisał efrem1 - zupełnie jak u cioci na imieninach.. denny poziom realizacji, a i "redaktorzy" nie wykazali się profesjonalnym-dziennikarskim podejściem... zakładam, że wiedzę odnośnie foto mają ogromną, ale to nie wystarczy, żeby przeprowadzać wywiady
Wygląda na to, że korzystasz z oprogramowania blokującego wyświetlanie reklam.
Optyczne.pl jest serwisem utrzymującym się dzięki wyświetlaniu reklam. Przychody z reklam pozwalają nam na pokrycie kosztów związanych z utrzymaniem serwerów, opłaceniem osób pracujących w redakcji, a także na zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie studio, w którym prowadzimy testy.
Będziemy wdzięczni, jeśli dodasz stronę Optyczne.pl do wyjątków w filtrze blokującym reklamy.
Ciekawe czy sklep oferuje sprzęt nowy czy z recyklingu.
Skoro mają serwis i dostęp do części zamiennych.........
No ale o co chodzi, godzinna relacja bo otworzyli w Warszawie sklep fotograficzny? Czy to po prostu artykuł sponsorowany? Bo wątpię aby to było jakieś wydarzenie które wymaga opisu przez 10 redakcji... to tylko sklep ludzie.
@SHOX. To prawda. Tylko sklep. Ale za to jaki.....
po prostu ktoś przygotował informację prasową (co w niektórych branżach w pl jest jeszcze rzadkością), ktoś inny uznał ją za wartościową i opublikował. Nie widzę tu nic strasznego, na szczęście nie ma przymusu oglądania całego materiału.
"No ale o co chodzi, godzinna relacja bo otworzyli w Warszawie sklep fotograficzny?"
Bo to taka przewrotna strategia. Gdyby to trwało np. 5 minut to człowiek by obejrzał, ale 50? Zzzzz.... :)
Hmm, jeśli chodzi o jakość materiału, to zakwalifikował bym go do kategorii "Przed obróbką". Ujęcia i "sposób montażu" jest bardzo daleki od ideału jeśli chodzi o amatora, zaś dla zawodowca, to wstyd i żenada coś takiego pokazywać :(
Ten materiał po przeróbkach dał by jakieś 5- 15 minut efektownej relacji, a tak mamy dość kiepskiej jakości materiał typu "u cioci na imieninach wnuczek Kaziu bawi się kamerą"…
Sam fakt otwarcia sklepu z takiego kalibru sprzętem i ukierunkowany na zawodowców jest godny odnotowania i pochwały…
Fajne wydarzenie, ale relacja osiągnęła dno... jak pisał efrem1 - zupełnie jak u cioci na imieninach..
denny poziom realizacji, a i "redaktorzy" nie wykazali się profesjonalnym-dziennikarskim podejściem... zakładam, że wiedzę odnośnie foto mają ogromną, ale to nie wystarczy, żeby przeprowadzać wywiady