Konkurs fotograficzny Leica Street Photo - Moment jest jeden
Leica Gallery Warszawa ogłasza drugą edycję konkursu fotograficznego „Leica Street Photo – Moment jest jeden”. Aktualną edycję polski przedstawiciel Leica Camera prowadzi z Fundacją .DOC, organizatorem wystawy „Street Photography Now. Fotografia uliczna tu i teraz” prezentowanej w Warszawie i Krakowie na przełomie 2011–2012.
Informacja prasowa
Druga edycja prestiżowego konkursu rozpoczęta!
![]() |
Leikowy konkurs fotografii ulicznej, który w ubiegłym roku zgromadził tysiące uczestników doczekał się swojej kontynuacji. Aktualną edycję polski przedstawiciel Leica Camera prowadzi z Fundacją .DOC, organizatorem wystawy „Street Photography Now. Fotografia uliczna tu i teraz” prezentowanej w Warszawie i Krakowie na przełomie 2011–2012.
Nagrodami są: udział w wystawie prezentowanej w Leica Gallery, kolekcjonerska odbitka fotografii mistrza polskiej fotografii ulicznej Bogdana Dziworskiego oraz nagroda specjalna, ufundowana przez jednego z członków jury – Szymona Szcześniaka – wybrane powiększenie jednej z prac projektu Into the Wild.
Konkurs rozgrywany jest na Facebooku: 2.Leica Street Photo. Moment jest jeden. Uczestnicy sami dodają zdjęcia które następnie mogą komentować, „polubić” albo skrytykować.
Regulamin jest dostępny pod linkiem: Regulamin konkursu.
Pełen skład jury to: Rafał Milach (fotograf), Szymon Szcześniak (fotograf), Joanna Kinowska (kurator, Fundacja .DOC), Katarzyna Żebrowska (kurator, właścicielka galerii Refleksy w Warszawie), Rafał Łochowski (Leica Gallery Warszawa) oraz Kuba Śwircz (kurator).
Konkurs potrwa przez dwa miesiące, do 1 września.
Wernisaż wystawy zwycięskich prac i wręczenie nagród 13 września 2012.
Wszelkie pytania w sprawie konkursu można przesyłać na adres leica@leicacamera.pl
Komentarz można dodać po zalogowaniu.
Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.
Leica "zaszalała" z tymi nagrodami :-)
czyste szalenstwo;)
Zgadzam sie, szczegolnie w proporcji do cen produktow.
NAGRODY - UMARŁEM.
czasami, procz nagrod "namacalnych" liczy sie sama wygrana w takim konkursie..
dziś premiera samsunga EX2 a redakcja spi;)
Bo nie siedzimy w redakcji 24h na dobę, a Samsung Polska nie raczy na czas wysyłać informacji prasowych.
eh ten samsung polska,porażka.Pewnie jutro łaskawie wam wyślą z rana:) dobrze że są anglojęzyczne strony,pozdro dla redakcji.
Dziekujemy Panie Szymonie za nagrode specjalna, za ratowanie wizerunku tej ''hojnej'' firmy. Dorzucili by chociaz siatke reklamowke z logo Leica...
Przemall - news już jest.
ciekawus - jakby dorzucili reklamówkę z czerwoną kropką to już by przekroczyło budżet na nagrody i z odbitki nici :D
"mistrza polskiej fotografii ulicznej Bogdana Dziworskiego"
naśladującego Cartier-Bresson z sukcesem :)
Nie stać ich na nagrody aparaty Leica, za drogie. :)
plus sam aparat dac to troche wstyd,a szkla z kropka do tanich nie naleza...
Z Regulaminu Konkursu:
" 10. Autor udziela Organizatorowi Konkursu bezpłatnej, nieograniczonej czasowo i terytorialnie licencji do korzystania z nadesłanych zdjęć, w celach związanych z przeprowadzeniem Konkursu, jego marketingiem i prezentacją wyników, w tym publikacji w prasie, na stronach internetowych oraz w galerii Leica Gallery Warszawa w CH BlueCity, Al. Jerozolimskie 179.
Licencja jest udzielana na następujące pola eksploatacji: I. w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworów – wytwarzania określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową, II. w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony w punkcie a, powyżej – publiczne wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnienie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym. W szczególności uprawnia Organizatora konkursu do bezpłatnego korzystania z utworów poprzez umieszczanie ich w Internecie, publikacjach prasowych związanych z Konkursem, wystawach pokonkursowych, plakatach i innych materiałach reklamowych promujących Konkurs oraz jego przyszłe edycje i wszelkie wydawnictwa związane z Konkursem. 11."
Za bezpłatne dostarczenie zdjęć dla organizatora można /jak będzie się laureatem/ dostać jakieś graty.
Przyzwyczajanie fotografujących, że ich zdjęcia są nic /materialnie/ nie warte.
...a Leica dziaduje.
Taki wizerunek marki budujecie spece od marketingu i PR.
Taaa.... a potem fotki wykonane C i N będą wisiały w galerii otoczone czerwonymi kółeczkami. Zupełnie jak na obrazku powyżej. Zdaje się producent nie ma się czym pochwalić i promocja marki oparta na zdjęciach wykonanych puszkami Leica leży. Ciekawe czy będą na tyle ok, aby każda fotka była opisana jakim sprzętem została wykonana.
watpliwe
Fuji w nagrode chociaz prace daje na kilka miesiecy :)
mninb - to nie jest miejsce do wylewania swoich żali. Masz zastrzeżenie do serwisu Leiki, jest na to odpowiedni wątek na forum:
link
Jak napiszesz jeszcze jednego posta z przekleństwami, wyzwiskami lub/i nie na temat, to dostaniesz czasowego bana.
W regulaminie jest napisane "technika wykonania zdjęcia dowolna". Czy to znaczy że mogę wysyłać fotomontaże????
czyli na facenbooku też musze się zarejestrować żeby zostać uznanym fotografem? fantastycznie....
leica na to :)
Agnieszka Ka. Nie, ponieważ fotomontaż to nie fotografia.
Dobrze że warunkiem do przystapienia do konkursu nie jest zakupienie aparatu :/
Znam ludzi którzy uważają się za ponadprzeciętnych artystów fotografii i choć nigdzie ich nie chcą, to pchają się gdzie tylko mogą. To dla nich konkurs jak marzenie.
dcs
ten zapis regulaminu jest akurat ok i nie ma sie czego czepiac, inaczej by nie mieli prawa pokazac zdjecia ktore wygralo. trzeba zwracac uwage, bo czesto w konkursach ten zapis jest rozbudowany o oddanie praw majatkowych i wtedy sponsor moze sobie strzelic billboard z Twojego zdjecia i nic nie mozesz zrobic. tutaj tego nie ma
@totus
pkt 10 mówi, że mogą zrobić wszystko ze zdjęciami. Także tymi, które nie wygrają -ze wszystkimi nadesłanymi.
Bilbord też mogą sobie strzelić w ramach "przeprowadzenia Konkursu, jego marketingu i prezentacji wyników", abo w "materiałach reklamowych promujących Konkurs oraz jego przyszłe edycje i wszelkie wydawnictwa związane z Konkursem. 11."
Bezpłatnie, bez ograniczenia czasowego i terytorialnego mogą:
- Powielać
- Drukować
- Wystawiać
- Publiczne udostępniać
- Umieszczać w Internecie
- Umieszczać w publikacjach prasowych
- Umieszczać na plakatach
- Umieszczać w reklamach
- Umieszczać w wydawnictwach
Mało?
jest taka cieniutka czerwona linia, ktora rozgranicza firmy uwazajace, ze samo ich logo obok Twojego nazwiska jest nagroda. Sa tez takie, ktore otwieraja sie w uczciwy sposob na wlasnych klientow i nie stawiaja sie ponad nimi.
Jest tez inny fakt. Czesto wlasnie na takich wystawach pojawiaja sie snoby z relatywnie duzymi pieniedzmi aby sobie kupic zdjecie do przedpokoju.
Wszystko jest wiec OK. To jest inny celownik.
@
W konkursach Leica są normalne nagrody.
To nie jest konkurs Leica, tylko 6×7 Sp. z o.o. -spółki o kapitale zakładowym w wysokości 200.000 zł - :-)))
Ciekawe, czy w Leica AG wiedzą o działaniach polskiego dystrybutora.
Jakby nie było naraża on na szwank wizerunek firmy, której produkty dystrybuuje.
Napiszę maila, odpowiedź zaprezentuję.