Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Główną atrakcją stoiska firmy Olympus był najnowszy bezlusterkowiec tego producenta, czyli model PEN E-PL9. Przygotowano kilka stanowisk ze scenkami, gdzie można było testować ten aparat, z czego również i my skorzystaliśmy i wykonaliśmy nim kilka przykładowych zdjęć, które możecie obejrzeć klikając w poniższy link:
Sporym zainteresowaniem zwiedzających cieszyły się też inne modele aparatów, bowiem te prezentowane na stoisku zostały wyposażone w najnowsze wersje firmware, które udostępniono na kilka dni przed targami. Dużo osób kręciło się także przy gablotach, gdzie można był obejrzeć edycje specjalne aparatów Olympusa, o których pisaliśmy w poniższych artykułach:
Długa kolejka zwiedzających ustawiła się przy stanowisku, gdzie można było wypróbować najnowsze obiektywy z serii M.Zuiko PRO o ogniskowych 17 i 45 mm, natomiast sekcja „Digital College”, gdzie odbywały się wykłady poświęcone E-PL9, zdominowana została przez panie, co najlepiej pokazuje do kogo adresowany jest ten gustowny bezlusterkowiec.
Olympus mógł też pochwalić się największą galerią zdjęć i jako jedyny prezentował sprzęt do fotografii podwodnej. Niestety wszystkie opisy na stoisku sporządzono w języku japońskim zapominając zupełnie o gościach z zagranicy.
Wygląda na to, że korzystasz z oprogramowania blokującego wyświetlanie reklam.
Optyczne.pl jest serwisem utrzymującym się dzięki wyświetlaniu reklam. Przychody z reklam pozwalają nam na pokrycie kosztów związanych z utrzymaniem serwerów, opłaceniem osób pracujących w redakcji, a także na zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie studio, w którym prowadzimy testy.
Będziemy wdzięczni, jeśli dodasz stronę Optyczne.pl do wyjątków w filtrze blokującym reklamy.