Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Dużo mniej miejsca niż rok temu zajęło stoisko Fujifilm. Zabrakło również wyraźnego podziału między częścią poświęconą systemowi X, GFX oraz Instaksa, jak to miało miejsce rok temu. W tym roku główna część stoiska została poświęcona wydrukom oraz wystawom fotografów Fujifilm. Bezpośrednio przed targami producent zaprezentował nową iterację popularnej serii X-Pro, z którą można było się bliżej zapoznać. Niestety, nie mieliśmy możliwości wykonania przykładowych zdjęć, jako że do dyspozycji odwiedzających były jedynie egzemplarze przedprodukcyjne.
Ponadto, do dyspozycji odwiedzających była wypożyczalnia, w której można było znaleźć dowolny aparat systemu X czy też GFX. Wszystkie obiektywy i korpusy były ponadto zaprezetowane w gablotach oraz na stanowiskach, przy których pracownicy Fujifilm chętnie odpowiadali na pytania.
Zabrakło niestety scenki, na której można byłoby przetestować aparaty. Zamiast niej, pojawiła się wystawa zbudowana w dużej części z luster, która była w pewnym stopniu interaktywna – każdy z odwiedzających mógł napisać coś na jednym z luster.
Wygląda na to, że korzystasz z oprogramowania blokującego wyświetlanie reklam.
Optyczne.pl jest serwisem utrzymującym się dzięki wyświetlaniu reklam. Przychody z reklam pozwalają nam na pokrycie kosztów związanych z utrzymaniem serwerów, opłaceniem osób pracujących w redakcji, a także na zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie studio, w którym prowadzimy testy.
Będziemy wdzięczni, jeśli dodasz stronę Optyczne.pl do wyjątków w filtrze blokującym reklamy.