Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Artykuły

Obiektywy filmowe Irix Cine w praktyce

19 kwietnia 2022
Amadeusz Andrzejewski Komentarze: 3
Komentarze czytelników (3)
  1. PDamian
    PDamian 19 kwietnia 2022, 18:09

    Czym będziecie kręcić "Żywoty Nieżywych"?

  2. Amadi
    Amadi 19 kwietnia 2022, 19:25

    Wstępnie A7S III + jakieś 24-70/2.8

  3. TRI-X
    TRI-X 20 kwietnia 2022, 13:25

    Nic nie jest wspomniane o niskim oddychaniu szkieł co jest raczej ważne dla poważnych filmowców. Większość AF-ek szczególnie zoomików na manualu jest nie tylko nieparfokalna ale oddycha jak sprinter po 100-tce.

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.


Następny rozdział