Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Podobnie jak w przypadku aparatów i kamer, także świat optyki nie ogranicza się oczywiście do wiodących producentów. Jest to szczególnie widoczne w przypadku obiektywów filmowych, które ze względu na brak autofokusa i, często, komunikacji z korpusem, są paradoksalnie łatwiejsze do stworzenia dla wchodzącej na rynek firmy.
Mimo że CP+ to przede wszystkim targi sprzętu fotograficznego, to pojawiło się na tegorocznej edycji sporo optyki filmowej, w tym wiele dopiero mających swoje premiery produktów. Wymienić w tym miejscu warto choćby wyposażone w autofokus konstrukcje anamorficzne Sirui, anamorficzne zoomy Venus Optics Laowa Proteus, filmowy zestaw Thypoch Simera-C, peryskopowego zooma makro firmy DZOfilm, serię Tokina Cinema Vista-C czy też mający dopiero mieć swoją premierę pełnoklatkowy zestaw 7Artisans Infinite. Choć oczywiście lista nie ogranicza się do tych pozycji.
Wygląda na to, że korzystasz z oprogramowania blokującego wyświetlanie reklam.
Optyczne.pl jest serwisem utrzymującym się dzięki wyświetlaniu reklam. Przychody z reklam pozwalają nam na pokrycie kosztów związanych z utrzymaniem serwerów, opłaceniem osób pracujących w redakcji, a także na zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie studio, w którym prowadzimy testy.
Będziemy wdzięczni, jeśli dodasz stronę Optyczne.pl do wyjątków w filtrze blokującym reklamy.