Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Ostatnie z największych stoisk na tegorocznym CP+ tradycyjnie należało do Sony. Tu także znalazło się miejsce na kilka statycznych i dynamicznych scenek oraz wychodzący na nie balkon z teleobiektywami. W ramach dynamicznych elementów zdecydowano się na prezentacje japońskich sportów walki, co wzbudzało spore zainteresowanie i stawiało duże wymagania wobec sprzętu.
Największym zainteresowaniem cieszyły się oczywiście nowości, czyli obiektywy FE 16 mm f/1.8 G oraz FE 400-800 mm f/6.3-8 G OSS. Dla pierwszego z nich przygotowano nawet osobną sekcję stoiska ze scenką testową.
Warto również wspomnieć o prezentowanych na stoisku w wizualny sposób technologiach, takich jak powłoki antyodblaskowe, współpraca stabilizacji matrycy i obiektywu, czy połączenie stabilizacji matrycy i filtra szarego w korpusie kamery Burano. Nie zabrakło też przeciętych na pół oraz rozebranych na części obiektywów.
Poza sceneriami do fotografowania ludzi, na stoisku znalazły się też: przestrzeń wykładowa, scenka filmowa, zaaranżowane studio fotografii kulinarnej oraz punkt demonstrujący synchronizację światła błyskowego z wyposażonym w globalną migawkę elektroniczną korpusem Sony A9 III. Nie zabrakło też punktu czyszczenia i drobnych napraw sprzętu.
Na koniec chciałbym podziękować p. Atsushi Ueda, który gościł swego czasu w naszej redakcji i wygospodarował czas, by oprowadzić mnie po stoisku. Pozwoliło mi to spędzić chwilę z każdą z nowości bez konieczności stania w kolejkach. Poniżej jeden z efektów (Sony A9 III + Sony FE 28-70 mm f/2 GM).
Wygląda na to, że korzystasz z oprogramowania blokującego wyświetlanie reklam.
Optyczne.pl jest serwisem utrzymującym się dzięki wyświetlaniu reklam. Przychody z reklam pozwalają nam na pokrycie kosztów związanych z utrzymaniem serwerów, opłaceniem osób pracujących w redakcji, a także na zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie studio, w którym prowadzimy testy.
Będziemy wdzięczni, jeśli dodasz stronę Optyczne.pl do wyjątków w filtrze blokującym reklamy.