Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Artykuły

Panasonic Lumix GH4 - narzędzie dla filmowców

22 października 2014

1. Panasonic Lumix GH4 - narzędzie dla filmowców

Panasonic Lumix GH4 - narzędzie dla filmowców - Panasonic Lumix GH4 - narzędzie dla filmowców

W ostatnich latach filmowcy bardzo chętnie sięgają nie po kamery, ale po aparaty, które niejednokrotnie przewyższają możliwościami kamery o podobnym budżecie. Wynika to bardzo często z wysokiej jakości obrazu oraz możliwości korzystania z wymiennej optyki, która zapewnia efekty, których nie zaoferuje żadna kamera wyposażona we wbudowany obiektyw. Doskonałym przykładem takiego filmującego aparatu jest bezlusterkowiec Panasonic Lumix DMC-GH4, który jako jeden z pierwszych umożliwia rejestrację w rozdzielczości UHD 4K.

Postanowiliśmy sprawdzić, czy poza wysoką rozdzielczością, aparat posiada inne funkcje, z których filmowcy będą korzystać. W pierwszym filmie zajmujemy się ogólną ergonomią aparatu, oraz zobaczymy, czy zaimplementowane funkcje wspomagają pracę operatora. W drugiej części prezentujemy ujęcia wykonane aparatem, a także podsumujemy jego możliwości filmowe.


----- R E K L A M A -----

CANON R6 MARK II + OBIEKTYW TANIEJ O 1500zł

Canon 50/1.2 RF L USM

10998 zł 9498 zł

Artykuł jest sponsorowany przez firmę Panasonic Polska.