Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Aktualności

Ricoh na Przystanku Woodstock 2017

Ricoh na Przystanku Woodstock 2017
2 sierpnia
2017 12:35

W dniach 3-5 sierpnia w Kostrzynie nad Odrą odbywać się będzie 23. Przystanek Woodstock. Partnerem technologicznym wydarzenia jest firma Ricoh, która zaprasza do swojego festiwalowego stoiska.

Informacja prasowa

Ricoh na 23. Przystanku Woodstock.

Podczas tegorocznego Przystanku Woodstock Ricoh po raz kolejny otworzy dla uczestników festiwalu profesjonalne studio fotograficzne. Każdy, kto odwiedzi namiot firmy będzie mógł zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie. W tym roku będzie można sfotografować się z balonem #nobeldlawosp. Ricoh zostało partnerem przygotowanej przez Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy specjalnej akcji w ramach której na Przystanku będzie rozdawanych kilka tysięcy balonów z logo akcji.

Strefa 360°

Dodatkowo Ricoh zaprasza wszystkich do Małej Japonii, w której stworzono specjalną strefę 360°. W tradycyjnej japońskiej altanie będzie można wypróbować aparat Ricoh Theta S i uwiecznić siebie i przyjaciół na fotografii sferycznej.

Ricoh na Przystanku Woodstock

Ricoh jest partnerem technologicznym Przystanku Woodstock. Podczas wydarzenia pracuje kilkadziesiąt urządzeń drukujących Ricoh oraz rozwiązania multimedialne, firma jest również partnerem strefy dla mediów.

Cieszymy się, że możemy pokazać nasze rozwiązania i technologię 360° na kolejnym Przystanku Woodstock. Cenimy kreatywną atmosferę, która panuje na festiwalu. W tym roku sfotografujemy tysiące ludzi, którzy tworzą wielobarwny obraz Woodstocku. Uwiecznimy ich nie tylko na tradycyjnych ale również sferycznych zdjęciach - powiedział Paweł Barski, Marketing Director w Ricoh Polska.


Komentarze czytelników (10)
  1. MX-1
    MX-1 2 sierpnia 2017, 13:57

    O! Ricoh się nie boi podwyższonego ryzyka

  2. voukodlak
    voukodlak 2 sierpnia 2017, 15:04

    To w końcu sprzęt dla Die Hard-ów ;)

  3. Beginner
    Beginner 2 sierpnia 2017, 15:40

    Apage satanas !!!
    Ricohu opamiętaj się !
    Nie idź tą drogą.

  4. godo
    godo 2 sierpnia 2017, 15:46

    W sumie pojawił się nowy target dla K-1 - woodstockowicze :) błoto, deszcz...a tu mamy uszczelnienia i takie tam

  5. Szabla
    Szabla 2 sierpnia 2017, 20:42

    Aparatami promują markę Ricoh, a nie Pentax...

  6. Soniak10
    Soniak10 2 sierpnia 2017, 21:49

    No niee, nooo: już widzę te tłumy woodstokowiczów, jak składają masowe zamówienia na K-1 albo inne sprzęta RICOH.
    Ciekawe, co RICOH chce w ten sposób osiągnąć lub zamanifestować? Albo może ktoś z szefostwa jest po prostu dobrym kumplem Jurka Owsiaka? Bo innego usprawiedliwienia dla tej obecności nie potrafię sobie wyobrazić. Ale, w końcu - przecież nie muszę wszystkiego rozumieć.

  7. MX-1
    MX-1 3 sierpnia 2017, 09:04

    @ Soniak10
    No weź. Ricoh wykorzystał bardzo dużą imprezę do pokazania się wśród młodych ludzi i dziwię się, że inni na to nie wpadli . Nie sadzę by celem była promocja zaawansowanego aparatu jakim jest K-1. Może chodzi im o pokazanie Thety ? Dla mnie to jest bardzo dobry pomysł, pewnie bardziej skuteczny niż wystawianie się na rożnych branżowych zlotach, gdzie jest 50 uczestników i 20 firm foto.
    Aha i nie na wszystko trzeba patrzeć przez pryzmat brutalnej walki politycznej prowadzonej w naszym kraju.

  8. wulf
    wulf 3 sierpnia 2017, 11:52

    To może uda się uwiecznić jakąś erupcję bogactwa kulturowego?

  9. Szabla
    Szabla 4 sierpnia 2017, 09:43

    Niestety, masowość imprezy nie przekłada się na masowość sprzedaży.

  10. espresso
    espresso 6 sierpnia 2017, 16:25

    Tylko kto w PL słyszał o Ricohu. O Pentaxie to jeszcze... Widocznie w centrali mają problem z kształtowaniem marki

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.