Ricoh na Przystanku Woodstock 2017
W dniach 3-5 sierpnia w Kostrzynie nad Odrą odbywać się będzie 23. Przystanek Woodstock. Partnerem technologicznym wydarzenia jest firma Ricoh, która zaprasza do swojego festiwalowego stoiska.
Informacja prasowa
Podczas tegorocznego Przystanku Woodstock Ricoh po raz kolejny otworzy dla uczestników festiwalu profesjonalne studio fotograficzne. Każdy, kto odwiedzi namiot firmy będzie mógł zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie. W tym roku będzie można sfotografować się z balonem #nobeldlawosp. Ricoh zostało partnerem przygotowanej przez Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy specjalnej akcji w ramach której na Przystanku będzie rozdawanych kilka tysięcy balonów z logo akcji.
Strefa 360°
Dodatkowo Ricoh zaprasza wszystkich do Małej Japonii, w której stworzono specjalną strefę 360°. W tradycyjnej japońskiej altanie będzie można wypróbować aparat Ricoh Theta S i uwiecznić siebie i przyjaciół na fotografii sferycznej.
Ricoh na Przystanku Woodstock
Ricoh jest partnerem technologicznym Przystanku Woodstock. Podczas wydarzenia pracuje kilkadziesiąt urządzeń drukujących Ricoh oraz rozwiązania multimedialne, firma jest również partnerem strefy dla mediów.
Cieszymy się, że możemy pokazać nasze rozwiązania i technologię 360° na kolejnym Przystanku Woodstock. Cenimy kreatywną atmosferę, która panuje na festiwalu. W tym roku sfotografujemy tysiące ludzi, którzy tworzą wielobarwny obraz Woodstocku. Uwiecznimy ich nie tylko na tradycyjnych ale również sferycznych zdjęciach - powiedział Paweł Barski, Marketing Director w Ricoh Polska.
Komentarz można dodać po zalogowaniu.
Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.
O! Ricoh się nie boi podwyższonego ryzyka
To w końcu sprzęt dla Die Hard-ów ;)
Apage satanas !!!
Ricohu opamiętaj się !
Nie idź tą drogą.
W sumie pojawił się nowy target dla K-1 - woodstockowicze :) błoto, deszcz...a tu mamy uszczelnienia i takie tam
Aparatami promują markę Ricoh, a nie Pentax...
No niee, nooo: już widzę te tłumy woodstokowiczów, jak składają masowe zamówienia na K-1 albo inne sprzęta RICOH.
Ciekawe, co RICOH chce w ten sposób osiągnąć lub zamanifestować? Albo może ktoś z szefostwa jest po prostu dobrym kumplem Jurka Owsiaka? Bo innego usprawiedliwienia dla tej obecności nie potrafię sobie wyobrazić. Ale, w końcu - przecież nie muszę wszystkiego rozumieć.
@ Soniak10
No weź. Ricoh wykorzystał bardzo dużą imprezę do pokazania się wśród młodych ludzi i dziwię się, że inni na to nie wpadli . Nie sadzę by celem była promocja zaawansowanego aparatu jakim jest K-1. Może chodzi im o pokazanie Thety ? Dla mnie to jest bardzo dobry pomysł, pewnie bardziej skuteczny niż wystawianie się na rożnych branżowych zlotach, gdzie jest 50 uczestników i 20 firm foto.
Aha i nie na wszystko trzeba patrzeć przez pryzmat brutalnej walki politycznej prowadzonej w naszym kraju.
To może uda się uwiecznić jakąś erupcję bogactwa kulturowego?
Niestety, masowość imprezy nie przekłada się na masowość sprzedaży.
Tylko kto w PL słyszał o Ricohu. O Pentaxie to jeszcze... Widocznie w centrali mają problem z kształtowaniem marki