CEWE - 50 mln egzemplarzy fotoksiążek
Firma CEWE chwali się, że powstało już 50 mln egzemplarzy fotoksiążek. Produkt zadebiutował w Europie ponad 10 lat temu.
Informacja prasowa
Kiedy w 2005 r. CEWE FOTOKSIĄŻKA debiutowała na rynku jako całkowita innowacja, ciężko było przewidzieć, że dekadę później stanie się ona ulubionym produktem Europejczyków. Firma świętuje właśnie 50 mln sprzedanych egzemplarzy. Jubileuszowa, 50 – milionowa książka trafiła do szczęśliwego klienta z Paryża.
Jeszcze dziesięć lat temu fotoksiążka była produktem niszowym. Dziś rynek fotoksiążek w Europie ma się dobrze i rośnie stabilnie. Jego wartość w Europie Zachodniej prognozuje się na około 925 mln euro w 2020 r. (przy 738 mln euro w roku 2014). W tym rejonie produkcja zdominowana jest przez CEWE z 26% udziałem w rynku w 2015 roku.
– CEWE FOTOKSIĄŻKA szybko stała się okrętem flagowym i symbolicznym produktem marki CEWE. Marką, w którą stale inwestujemy w całej Europie – mówi Patrick Berkhouwer, członek zarządu CEWE ds. zagranicy i ekspansji.
CEWE FOTOKSIĄŻKA jest najchętniej kupowaną foto książką w Europie.
50 mln opowieści
Tematy, które dominują w CEWE FOTOKSIĄŻKACH na całym świcie to osobiste wspomnienia i zapis rodzinnych historii. Dużą popularnością cieszą się foto książki podróżnicze, które – drukowane w dużych formatach – prezentują się jak profesjonalne albumy fotograficzne. Równie chętnie klienci projektują książki będące zapisem ważnych chwil z życiu dzieci i rodziców. Na świecie coraz wyraźniejszy jest także trend upamiętniania w ten sposób imprez i spotkań towarzyskich, przyjacielskich wypadów na koncert czy weekendowych szaleństw.
– W Polsce dopiero zaczyna się moda na fotoksiążki wśród młodych i bardzo młodych osób. Z myślą o nich stworzyliśmy CEWE FOTOKSIĄŻKĘ PURE – mały, prosty format, idealny do zapisu zdjęć z Instagrama – mówi Tomasz Jędraszczyk, Dyrektor Marketingu CEWE i FOTOJOKER.
– Jestem pewien, że fotografie w foto książce będę przeglądał również za 20 lat, a byłbym zaskoczony, gdyby moi przyjaciele robili to samo na swoich dyskach twardych – mówił jubileuszowy klient, D.Maclere, odbierając gratulacje zarządu CEWE podczas uroczystości w Paryżu.
CEWE FOTOKSIĄŻKĘ dokumentującą podróż do Tanzanii wręczył mu gość honorowy, znany fotograf i eklog, Yann Arthus-Bertrand. CEWE, które wciąż inwestuje w rozwój technologii i coraz wyższą jakość produktu podkreśla, że od ubiegłego roku produkcja CEWE FOTKSIĄŻKI odbywa się całkowicie neutralnie dla środowiska.
Więcej informacji: www.cewe-fotoksiazka.pl/50-milionow-cewe-fotoksiazek.html.
Komentarz można dodać po zalogowaniu.
Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.
Gdzie drukujecie fotoksiazki ?