Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Kolejne z dużych stoisk zajęła firma Fujifilm. Tu także dostępne były statyczne oraz dynamiczne scenerie testowe, w tym przypadku z udziałem tancerzy. Na nich zresztą właśnie spoglądało się z podwyższenia z teleobiektywami.
Fujifilm nie prezentowało zbyt wielu nowości na targach CP+, zapewne w związku z podobno zaplanowanym na wiosnę wydarzeniem Fujifilm X Summit. Na stoisku był jednak przynajmniej częściowo działający prototyp kamery GFX Eterna. Odgrodzono go niestety od nadmiernie ciekawskich dziennikarzy szklaną gablotą.
Kawałek przestrzeni wygospodarowano też na prezentację zdjęć oraz filmów światłoczułych Fujifilm. Na stoisku znalazło się też miejsce na punkt czyszcząco-serwisowy oraz sekcję warsztatową, gdzie uczestnicy pod nadzorem prelegenta mogli chwilę popracować z modellką. Nie zabrakło też typowej targowej atrakcji, jaką są przecięte na pół obiektywy pozwalające zweryfikować, czy publikowane przez producentów schematy optyczne są zgodne z rzeczywistością.
Osobną część stoiska poświęcono też fotografii natychmiastowej, czyli marce Instax. Królował tam model Wide Evo zaprezentowany raptem miesiąc przed targami. Wydzielona została także przestrzeń na prelekcje i wykłady. Dużym zainteresowaniem cieszył się również punkt oprawiania zdjęć także dostępny dla odwiedzających stoisko.
Wygląda na to, że korzystasz z oprogramowania blokującego wyświetlanie reklam.
Optyczne.pl jest serwisem utrzymującym się dzięki wyświetlaniu reklam. Przychody z reklam pozwalają nam na pokrycie kosztów związanych z utrzymaniem serwerów, opłaceniem osób pracujących w redakcji, a także na zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie studio, w którym prowadzimy testy.
Będziemy wdzięczni, jeśli dodasz stronę Optyczne.pl do wyjątków w filtrze blokującym reklamy.