Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Inne testy

Fujifilm X-T50 - test trybu filmowego

16 maja 2025
Amadeusz Andrzejewski Komentarze: 4
Komentarze czytelników (4)
  1. Bahrd
    Bahrd 16 maja 2025, 18:14

    Amadi: "W trybie 4K z wykorzystaniem całej szerokości matrycy stosowana jest z kolei jakaś forma pomijania linii lub grupowania pikseli, bo w obrazie pojawia się sporo aliasingu."

    Może dlatego, że to matryca X-Trans 5 HR?

  2. Amadi
    Amadi 16 maja 2025, 18:39

    Generalnie tak – powodem jest 40-megapikselowy i niezbyt szybki sensor.

  3. PDamian
    PDamian 16 maja 2025, 20:29

    Nawiązując do końcówki wczorajszych "Pogadanek o filmowaniu i sprzęcie filmującym #75"

    - "FX2: 33MP sensor of the Sony A7IV" link

    OJP!
    -Nic dziwnego, że nawet SAR zauważa, że link

  4. Maciox
    Maciox 16 maja 2025, 20:37

    Aparat jak aparat, ale teraz nawet niższa półka filmuje z próbkowaniem 4.2.2 10bit, a jak nie było tak nie ma kart graficznych PC obsługujących ten format. Albo hiper drogie NVIDIA, albo procesorowy Intela dekoder. Dla procesorów AMD pozostaje dekodowanie programowe. Nie rozumiem tego, skoro to jest obecnie bardzo popularny format zapisu, a NVIDIA pozwala dekodować sprzętowo np 4.4.4 10bit czy nawet 12bit... Oczywiście piszę o h265.

Napisz komentarz

Komentarz można dodać po zalogowaniu.


Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.


Następny rozdział