Nikon Z7 II - test trybu filmowego
Komentarz można dodać po zalogowaniu.
Zaloguj się. Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.
Optyczne.pl jest serwisem utrzymującym się dzięki wyświetlaniu reklam. Przychody z reklam pozwalają nam na pokrycie kosztów związanych z utrzymaniem serwerów, opłaceniem osób pracujących w redakcji, a także na zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie studio, w którym prowadzimy testy.
Będziemy wdzięczni, jeśli dodasz stronę Optyczne.pl do wyjątków w filtrze blokującym reklamy.
Z góry dziękujemy za zrozumienie.
Kliknij tutaj aby zamknąć to okno.
Komunikat nie wyświetli się więcej podczas tej sesji (wymagana obsługa cookies).
Do you wanna be a model?
"Użytkownik wymagający 4K w 50/60 kl/s oraz sprawnego autofokusa nie ma w zasadzie wyboru i testowany aparat jest tutaj najtańszą opcją – kolejne to droższe Canon EOS R5 oraz Sony A1."
Jeszcze po drodze jest Sony A7s3, znacznie tańszy od A1
A mnie sie praca AF zbytnio nie podoba, niestety. Tam gdzie trzeba dziala jakby z opoznieniem, ale tez niestety robi czasem przefokusowanie. Wg mnie canon i sony lepiej jednak.
@mav
"Jeszcze po drodze jest Sony A7s3, znacznie tańszy od A1"
Zgadza się, że są jeszcze inne opcje, ale w tym stwierdzeniu Amadi odnosił się do wysokorozdzielczych puszek, które wymienił wcześniej.
artykul jest tak dobry , ze po przeczytaniu natychmiast wyszukalem na amazon lornetke steinera by ja zamowic.
czy ostatecznie kupilem , czy nie - pozostawie to domyslowi czytajacych.
sorry , mialo isc gdzies indziej i juz poszlo