Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

Optyczne.pl

Test obiektywu

Canon EF 35 mm f/1.4L USM - test obiektywu

Canon EF 35 mm f/1.4L USM
17 lutego 2008

1. Wstęp

Canon EF 35 mm f/1.4L to bardzo interesujący obiektyw, który prezentuje ciekawe własności zarówno na pełnej klatce, jak i na mniejszych matrycach APS-C. Przy współpracy z pełnoklatkowymi lustrzankami daje on pole widzenia ponad 63 stopni, a więc nadaje się zarówno do fotografii reportażowej, krajobrazowej czy też do studia, gdzie fotografujemy luźniejsze portrety i całą postać modelki czy też modela.

Gdy zdecydujemy się na wykorzystanie go z lustrzankami wyposażonymi w matryce rozmiaru APS-C, dostajemy świetny obiektyw standardowy, który robi się odpowiednikiem ogniskowej 56 mm na analogu czyli świetnym i światłosilnym zamiennikiem klasycznej 50-tki.

Obiektyw ten jest przez wiele osób fotografujących Canonami uważany za jeden z najbardziej udanych instrumentów najwyższej serii Luxury. Firma Canon też zdaje się tak uważać, o czym świadczy jego cena. Za stałoogniskowy instrument musimy bowiem zapłacić aż 5000 zł, czyli więcej niż za niektóre reporterskie zoomy klasy L.

----- R E K L A M A -----

Czy jakość obiektywu wynagradza nam tak poważne uszczuplenie zawartości naszego portfela? Dzięki sklepowi Cyfrowe.pl, który wypożyczył nam ten sprzęt do testów, byliśmy w stanie to sprawdzić. Zapraszamy do lektury kolejnych rozdziałów.



Poprzedni rozdział