Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Przygotowując relację z tegorocznych targów CP+ absolutnie nie spodziewałem się, że osobny rozdział poświęcę kartom pamięci i innym nośnikom danych. Firmy z tej branży stawiły się jednak na tyle licznie, że nietaktem byłoby ich obecności nie odnotować. Zwłaszcza że na przykład firma Nextorage miała stoisko większe niż Hasselblad i Swarovski razem wzięte.
Poza stoiskami wolnostojącymi, kilku producentów kart pamięci wystawiło także swoje regały i gabloty na wspólnej przestrzeni stowarzyszenia SD Association. To ostatnie prezentowało mające w przyszłości zastąpić karty SD UHS-II nośniki typu SD Express, wyróżniające się w topowych odmianach prędkościami odczytu i zapisu porównywalnymi z kartami CFexpress.
Poza producentami kart pamięci, swoje stoisko miała również dobrze znana naszym czytelnikom firma Synology.
Wygląda na to, że korzystasz z oprogramowania blokującego wyświetlanie reklam.
Optyczne.pl jest serwisem utrzymującym się dzięki wyświetlaniu reklam. Przychody z reklam pozwalają nam na pokrycie kosztów związanych z utrzymaniem serwerów, opłaceniem osób pracujących w redakcji, a także na zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie studio, w którym prowadzimy testy.
Będziemy wdzięczni, jeśli dodasz stronę Optyczne.pl do wyjątków w filtrze blokującym reklamy.